صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۴ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

بستر مشارکت مشتریان بانک رفاه کارگران در بازسازی عتبات عالیات فراهم شد

بانک رفاه کارگران و ستاد بازسازی عتبات عالیات با هدف تقویت همکاری‌ها و تامین منابع به منظور بازسازی عتبات عالیات، تفاهم‌نامه امضا کردند.
کد خبر : 924902

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این بانک در چارچوب این تفاهم‌نامه زمینه و بستر مناسب را برای مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی در جذب و تامین هزینه‌های طراحی، ساخت، مرمت و توسعه پروژه‌های عتبات مقدسه برابر ضوابط و مقررات بانکی، ایجاد خواهد کرد. 

بر اساس این گزارش، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای اخذ نذورات و وجوه از عموم مردم از طریق شبکه گسترده بانک رفاه کارگران و واریز نذورات و وجوه جمع‌آوری شده به صورت برخط به حساب قرض‌الحسنه جاری به حساب‌های شماره 110100100110 و 72720000000 نزد شعبه تجریش به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات، از جمله محورهای این تفاهم‌نامه است. 

همچنین قبول نذورات و وجوه نقد اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق مراجعه حضوری مشتریان به شعب این بانک و واریزی به صورت برخط به حساب ستاد و قبول وکالت برداشت از طریق حواله منظم از حساب مشتریانی که تمایل داشته باشند از طریق سیستم دستور پرداخت نذورات و وجوه از حساب آنان کسر و به حساب ستاد منظور شود، از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر