صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

تولید اسپری ضد تعریق و پودر رفع گرفتگی عضلات در آستانه راهپیمایی اربعین

محققان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه محصولات بهداشتی و سلامت در آستانه اربعین حسینی، تولید رسمی محصولات ویژه راهپیمایان اربعین را با هدف حفظ سلامت و کمک به شرکت کنندگان در این مراسم آغاز کردند.
کد خبر : 924876

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تولیدکننده این محصولات، شرکت نانوفناوری کیان گستر مستقر در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران است که از سال ۱۳۹۴ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و در سال ۱۴۰۲ موفق به اخذ عنوان دانش بنیانی از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری شده است.

بیتا مهروی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در خصوص فعالیت‌های این شرکت گفت: شرکت دانش بنیان دانشگاهی نانوفناوری کیان گستر مستقر در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران، اولین شرکت کاملا تخصصی در زمینه محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی شخصی سازی شده (Personalized cosmetics) با مواد صد در صد طبیعی به کمک فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی است. این شرکت از بدو تاسیس با تکیه بر دانش سرمایه‌های انسانی خود و انتقال فناوری‌های نوین و به کارگیری آن توانسته است رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. گستره خدمات و محصولات این شرکت در حوزه آموزشی فناوری‌های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، آرایشی بهداشتی و طب سنتی، تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی شخصی سازی شده (متناسب با خصوصیات و ویژگی‌های هر شخص و با مشاوره با پزشکان متخصص پوست و مو، طب سنتی، مزاج شناسی، تغذیه و داروساز) با استفاده از بهترین مواد اولیه و کاملا طبیعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر