صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۵ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

معاون حقوقی پرسپولیس: ۲۱ صفحه لایحه بردیم ولی تراکتور فرصت خواست/بیرانوند بازی کند درخواست سه بر صفر می‌دهیم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه رسیدگی کمیته وضعیت بازیکنان، مبنی بر شکایتی که از باشگاه تراکتور داشتیم، لایحه ۲۱ صفحه‌ای خود را ارایه دادیم ولی طرف مقابل فرصت خواست.
کد خبر : 924740

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هومن هدایتی اظهار کرد: با توجه به شکایتی که از باشگاه تراکتور مبنی بر تحریک بازیکن پرسپولیس (علیرضا بیرانوند) برای فسخ قرارداد با پرسپولیس که فسخ غیر موجه بوده است داشتیم، امروز جلسه رسیدگی در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تشکیل شد.

در این ارتباط لایحه‌ای ۲۱ صفحه‌ای آماده کرده بودیم که تقدیم شد ولی باشگاه تراکتور برای تنظیم و تقدیم لایحه فرصت خواست. در لایحه‌ای که از سوی ما ارایه شد، کلیه مستندات از جمله اسناد مالی، اسناد قراردادی، رویه فیفا، پرونده‌های مشابه در محاکم بین‌المللی ارایه شد. البته اعضای کمیته تعیین وضعیت به مواردی، چون رویه‌ها و احکام بین‌المللی اشراف دارند ولی ما بر حسب وظیفه ذاتی این موارد را نیز در قالب لایحه ارایه دادیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به تعویق انداختن تقدیم لایحه از سوی باشگاه تراکتور اقدامی در جهت به دست آوردن زمان، طولانی کردن پروسه صدور رای و استفاده از بازیکن در شروع مسابقات باشد، اظهار کرد: تصور ما این است که آرای مربوط به این دعوا تا ۲۰ روز آینده صادر شود. ما به استناد اسناد و مدارک، اعم از پرداخت صورت گرفته، فسخ قرارداد در دوره محافظت شده و همچنین فسخ آن حتی قبل از پایان فصل که نقض صریح مفاد الحاقیه بود بر غیر موجه بودن فسخ صورت گرفته تاکید داریم. قطعا در چنین حالتی اگر تا آن زمان رای مشخص نشده باشد چنانچه این بازیکن در رقابت‌های لیگ به کار گرفته شود، امکان طرح شکایت مبنی بر به کار گیری بازیکن غیر مجاز و درخواست نتیجه سه بر صفر وجود دارد.ما در باشگاه پرسپولیس چنین خواهیم کرد و تیم‌های دیگر نیز چنین امکانی دارند. در این صورت اگر رای این باشد که فسخ غیر موجه اتفاق افتاده است آن گاه بازیکن در بازی‌هایی که به میدان رفته است، غیر مجاز تلقی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر