صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۱ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران:

هوش مصنوعی مبتنی بر اخلاق، راهگشای آینده سلامت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به برگزاری کنگره هوش مصنوعی در سلامت گفت: هوش مصنوعی مبتنی بر اخلاق، راهگشای آینده سلامت است.
کد خبر : 924671


به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرضا پازوکی با بیان این مطلب عنوان کرد: کنگره هوش مصنوعی در سلامت و پزشکی در دی ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نهادینه سازی هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی ایران از اهداف مهم این کنگره است و این دانشگاه می‌تواند در استفاده از هوش مصنوعی پیشرو باشد.

پازوکی تصریح کرد: بهره گیری از هوش مصنوعی در همه حوزه‌های بهداشتی و درمانی باید مورد استفاده قرار بگیرد، زیرا در آینده نزدیک شاهد تحولات بزرگی در حوزه دارویی، بهداشتی و درمانی با استفاده از هوش مصنوعی خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: یکی از نکات مهم در استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت؛ بحث اخلاق در هوش مصنوعی است که در این کنگره به طور ویژه به آن پرداخته می‌شود.

پازوکی خاطرنشان کرد: چالش‌های استفاده از هوش مصنوعی نیز در این کنگره مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت. براین اساس از همه اساتید و اندیشمندان این حوزه برای حضور فعال در این کنگره دعوت می‌شود.

گفتنی است، کنگره هوش مصنوعی در سلامت و پزشکی در روز‌های ۱۲ تا ۱۴ دی ماه ۱۴۰۳ با حضور اساتید دانشگاه صنعتی شریف در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر