صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع مواد مخدر و ۴۶ هزار قرص و داروی غیر مجاز در عطاری‌ها+ فیلم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از اجرای طرح برخورد با عطاری‌های متخلف و بازرسی از ۲۸ واحد صنفی عطاری غیر مجاز و متخلف در پایتخت خبر داد.
کد خبر : 924619

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات طرح برخورد با عطاری های متخلف  در پایتخت اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک برخی از مغازه‌های عطاری در تهران، طرح برخورد با عطاری‌های متخلف به صورت ویژه در پایتخت اجرا شد.

این مقام انتظامی افزود : در خلال اجرای این طرح و بازرسی از 28 عطاری متخلف و غیر مجاز تعداد 28 نفر مواد فروش دستگیر و 3 کیلو و327 گرم مواد مخدر، 14 کیلو و 915 گرم شربت تریاک، 23 کیلو و 644 گرم شربت متادون، 11 کیلو و 530 گرم گرز خشخاش، 250 گرم شربت ترامادول و 46060 عدد انواع قرص‌های حاوی مخدر و لاغری حاوی روانگردان گشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه اقلام مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس انجام تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی در پلیس پایتخت تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اینکه مصرف برخی داروهای لاغری و .. و تبلغ گسترده آن در فضای مجازی و همچنین آرایشگاه های زنانه به ازدیاد مصرف و اقبال آن دامن زده؛ به جوانان یادرآوری می کنیم که قرص های مذکور که تحت عنوان گلوریا، آلفا اسلیم،بک اسلیم، اسلیم فیت و بریکتون و... که توسط عوامل سودجو در جامعه در حال فروش و توزیع است به دلیل آغشته بودن به متامتفتامین یا همان شیشه به شدت اعتیاد آور است و اثرات جبران ناپذیری را در روح و روان و جسم فرد مصرف کننده میگذارد فلذا به خانواده ها هشدار جدی میدهیم و از آنها درخواست می کنیم حتما درباره آثار و تبعات مخرب مصرف اینگونه قرص ها با فرزندان خود صحبت کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در پایان با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی است و هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان و مجرمین موادمخدر امن نیست،از شهروندان خواست تا اطلاعات خود در زمینه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و یا افراد سودجو  که سلامت جامعه را با فروش دارو های غیرمجاز نشانه گرفتند را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا 02163984618 تماس بگیرند و اطلاعات خود را با همکاران ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر