صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۵ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

ثبت نام بوت‌کمپ تخصصی مکانیک در پارک فناوری پردیس آغاز شد

مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس از آغاز ثبت نام بوت کمپ تخصصی حوزه مکانیک با هدف آموزش و جذب نیروی‌های متخصص در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.
کد خبر : 924593

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سجاد عباسی فشمی، مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک گفت: ساختار محتوایی بوت کمپ تخصصی حوزه مکانیک متشکل از آموزش مهارت‌های فنی-تخصصی، مهارت‌های نرم مورد نیاز، تعریف و پیاده سازی پروژه‌های واقعی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، بازدید‌های تخصصی و مشاوره و منتورینگ شغلی است. کارجویان این فرصت را خواهند داشت تا با توجه به کسب مهارت‌های فنی و تخصصی، توسعه مهارت‌های نرم و پروژه‌های تخصصی تعریف شده در این برنامه، به صورت جدی مورد ارزیابی قرار گرفته و ظرفیت خود را برای ورود به فضای اشتغال ایجاد کنند.

مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: برنامه ریزی این بوت کمپ بر اساس احصای نیاز‌های صورت گرفته از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عضو پارک فناوری پردیس انجام شده است. همچنین در نظر است افراد برتر این بوت‌کمپ به عنوان کارآموز و نیروی اشتغال متخصص به شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معرفی شوند.

وی افزود: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بخشی از هزینه‌های دوره را از طریق حمایت مالی از شرکت کنندگان تامین می‌کند.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام این بوت‌کمپ آغاز شده و تا مرداد ماه سال جاری ادامه دارد. برگزاری دوره نیز از شهریور تا آبان‌ماه خواهد بود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این بوت‌کمپ می‌توانند به وبسایت MBCB.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر