صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۱ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

سرپرست آلومینیوم اراک: رقم برخی بازیکنان سه برابر سقف بودجه ما است

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نمی‌توانیم به اندازه تعدادی از تیم‌های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات هزینه کنیم.
کد خبر : 924564

 به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله اصغری درباره شرایط باشگاه آلمینیوم اراک به رسانه رسمی این باشگاه گفت: اولین اقدام مثبت تیم مدیریتی باشگاه در فصل جاری، حفظ مجتبی حسینی سرمربی سال گذشته بود که نتایج خوبی را رقم زد و برای ادامه همکاری به توافق رسید. همانطور که می‌دانید، تیم‌های مختلفی به دنبال جذب سرمربی آلومینیوم بودند و این، بیانگر موفقیت سرمربی و کادرفنی و تصمیم منطقی مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه در فصل گذشته بود.

وی افزود: رقم پیشنهادی به سرمربی و تعدادی از بازیکنان آلومینیوم، بیانگر اختلاف سطح طبقاتی باشگاه‌ها است و نشان می‌دهد که ما نمی‌توانیم به اندازه تعدادی از تیم‌های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات هزینه کنیم و محدودیت داریم. هم سرمربی و هم مدیرعامل باشگاه با هماهنگی هیئت مدیره، با تعدادی از بازیکنان مطرح کشور مذاکره کردند، اما مبالغ درخواستی آنها به هیچ عنوان با ساختار بودجه‌ای باشگاه ما هم‌خوانی نداشت و در آخرین لحظات مذاکره که کار به اعلام مبلغ کشیده میشد، رقم پیشنهادی بازیکنان مدنظر حداقل سه برابر سقف قرارداد باشگاه بود و عملا امضای قرارداد اتفاق نمی‌افتاد.

مدیر تیم آلمینیوم اراک با بیان اینکه لازم است هواداران کاملا از عملکرد تیم و سرمربی حمایت کنند، گفت: باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم، یک باشگاه شفاف و اصولی بوده که بدون صرف هزینه‌های آن چنانی، جایگاهی در شان فوتبال اراک کسب نموده است. ما یک بودجه منطقی و قابل دفاع در هیئت مدیره شرکت و باشگاه آلومینیوم داریم که باید در چارچوب آن حرکت کنیم. همانطور که هواداران می‌دانند در شهر اراک، آلومینیوم تنها مجموعه تولیدی و صنعتی است که به‌منظور افزایش شور و نشاط جامعه در ورزش سرمایه‌گذاری می‌نماید و همچنین بودجه مصوب و نوع پرداخت آن در طول فصل هم منطقی و قابل دفاع است.

اصغری ادامه داد: خوشبختانه اغلب هواداران فهیم و دوست داشتنی اراک که تیم آلومینیوم را حمایت می‌کنند، از انتخاب مجتبی حسینی و تمدید قرارداد او راضی هستند و با تصمیمات سرمربی و باشگاه در بازار نقل و انتقالات موافق هستند. برخی دلالان و واسطه‌ها که به دنبال ایجاد بازار کاذب و دروغین هستند، ذهن هواداران را به این بازار گمراه می‌کنند که در این شرایط درخواست داریم اعتماد کامل به تصمیمات سرمربی و تیم مدیریتی باشگاه داشته باشند.

 مدیر تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به برنامه دیدارهای تدارکاتی و اردوی آماده‌سازی پیش فصل ابراز کرد: تیم ما عصر امروز دوشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف خیبر خرم‌آباد می‌رود و از روز یکشنبه هفته آینده(چهاردهم مردادماه) به منظور انجام دو مسابقه تدارکاتی و انجام تست‌های پزشکی راهی تهران خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر