صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدی در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

استفاده از داوطلبان مردمی برای پاکبانی اربعین حسینی در عراق

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: اولویت سازمان پسماند و شهرداری تهران در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در سال جاری، استفاده از  نیروهای داوطلب مردمی در نجف و کربلاست.
کد خبر : 924553

رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: تلاش ما این است که در جریان برگزاری مراسم اربعین در سال جاری به جای اینکه جمعی از پاکبان‌های سازمان مدیریت پسماند را به کربلا و نجف اعزام کنیم از حضور و فعالیت نیروهای داوطلب مردمی استفاده شود.

وی تصریح کرد: سال‌های گذشته تعدادی از پاکبان‌ها را با یک برنامه ریزی دقیق و کامل به نقاط مختلف سفر زائران اربعین حسینی اعزام می‌کردیم و این افراد نظافت و رفت و روب و امور مرتبط با خدمات شهری را در کربلا، نجف، سامرا، کاظمین و ... انجام می‌دادند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اولویت سازمان پسماند و شهرداری تهران در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در سال جاری، استفاده از حضور نیروهای داوطلب مردمی در شهرهای زیارتی عراق است و اگر ثبت نام داوطلبین به حد نصاب لازم برسد، از ظرفیت پاکبان‌ها در برگزاری مراسم اربعین در عراق استفاده نخواهیم کرد.

محمدی یادآور شد: تاکنون برای حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر (حدود ۱۲۰۰ نفر) از نیروهای داوطلب مردمی و برای انجام امور خدمات شهری در مراسم اربعین، هماهنگی‌های لازم و بین دستگاهی انجام شده است.

اعزام پاکبان‌های تهران به مرزهای داخل کشور

محمدی تأکید کرد: امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا داریم تا در مرزهای داخل کشور مثل مرزهای مرز مهران، چزابه، شلمچه و مرز خسروی از حضور پاکبان‌های شهرداری استفاده کنیم و این پاکبان‌ها همان خدمات رفت و روب را در مرزها ارائه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اضافه کرد: ثبت نام از نیروهای داوطلب مردمی در اجرای طرح «روضه رضوان» اجرایی می‌شود و پس از انجام قرعه‌کشی افراد به عنوان خادم و برای انجام پاکبانی به کربلا و نجف اعزام می‌شوند و افراد جزئیات بیشتر را می‌توانند با عضویت در این کانال به نشانی  khademanerozerezvan مشاهده کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر