صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف در اطراف میدان بهارستان

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را تشریح کرد.
کد خبر : 924548

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز سه شنبه از ساعت ۱۶ در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی گفت: به همین جهت پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را در خصوص هر چه منظم‌تر و با شکوه‌تر برگزاری این مراسم اتخاذ کرده است.

سرهنگ موسوی پور افزود: از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۳ توقف در خیابان مجاهدین از تقاطع آبسردار به سمت غرب (رفت و برگشت) و در ادامه در خیابان ابن‌سینا از تقاطع فخر آباد و در ادامه از خیابان مصطفی خمینی به سمت جنوب تا تقاطع امیر کبیر و میدان بهارستان از جمهوری تا ظهیرالاسلام و در ادامه از خیابان شهید گودرزی در ضلع جنوبی مجلس و خیابان شهید دیالمه از امیر کبیر به سمت شمال و در ادامه از خیابان آژانلو تا خیابان مجاهدین توقف ممنوع است.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۳ محور‌های فرعی اطراف مجلس در خیابان‌های شهید دیالمه، آژانلو، مجاهدین، با نیوجرسی مسدود خواهند شد و از ساعت ۱۴ نیز در مسیر شرق به غرب خیابان مجاهدین، از تقاطع آبسردار محدودیت ۱۰۰ درصدی ایجاد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در ادامه از محدوده شمال به جنوب ابن‌سینا از تقاطع فخر آباد به سمت جنوب نیز محدودیت ۱۰۰ درصدی ایجاد خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور بیان داشت: در محدوده خیابان جمهوری از تقاطع مخبر الدوله و در ادامه از خیابان ظهیر الاسلام به سمت شرق محدودیت ۱۰۰ درصدی خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: همچنین در خیابان مصطفی خمینی در مسیر جنوب به شمال از تقاطع امیر کبیر و همچنین از خیابان شهید دیالمه از خیابان امیر کبیر به سمت مجلس شورای اسلامی محدودیت ۱۰۰ درصدی خواهیم داشت.

وی گفت: متروی میدان بهارستان از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۹ برای مسافر گیری غیر فعال خواهد شد و همچنین پمپ بنزین مجاهدین در محدوده ضلع شمالی مجلس و خیابان ابن‌سینا روبروی بیمارستان نیز به همین شکل غیر فعال خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: تقاضای ما از تمامی شهروندان عزیز این است که با توجه به حضور شخصیت‌ها و مهمانی که از سایر کشور‌ها برای شرکت در این مراسم تشریف‌فرما می‌شوند و در سطح شهر از هتل به سمت مجلس و بالعکس تردد دارند و اکثر مسیر‌های شهر تهران درگیر این موارد خواهند بود، از تردد و انجام سفر‌های غیر ضروری در سطح معابر شهر تهران در روز سه شنبه انجام ندهند و در مقاطعی که محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود صبر و حوصله بیشتری داشته باشند تا هدایت مسیر‌ها در مواردی که تردد شخصیت‌ها را داریم با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر