صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۳ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
المپیک پاریس

مجلل در یک چهارم نهایی، جاور و نوروزی به شانس مجدد رفتند/ حذف دو تیرانداز زن و نیما عالمیان

فاطمه مجلل راهی مرحله یک چهارم نهایی رویینگ تک نفره شد و سه ورزشکارمان نیز از ادامه رقابت ها حذف شدند.
کد خبر : 924396

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین روز از رقابت های المپیک پاریس امروز با نتایج زیر برای ورزشکاران کشورمان دنبال شد.

قایقرانی 

فاطمه مجلل نماینده 22 ساله قایقرانی رویینگ تک نفره کشورمان در مرحله شانس مجدد رتبه اول گروه خود را کسب کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.



 

 
* مهسا جاور و زینب نوروزی در رقابت‌های روئینگ دو نفره 2000 متر به آب زدند و  با قرار گرفتن در جایگاه چهارم گروه خود به جدول شانس مجدد راه یافتند. 

جاور و نوروزی در گروه دوم  با رقبایی از ژاپن، پرو، رومانی و آمریکا به رقابت پرداختند و در پایان با زمان ۷:۳۵.۹۷ پس از کشورهای رومانی، آمریکا و پرو در جایگاه چهارم قرار گرفتند و ژاپن نیز پنجم شد.رقابت‌های شانس مجدد فردا(دوشنبه) برگزار خواهد شد.


تیراندازی

*در دومین روز از رقابت‌های تیراندازی در المپیک پاریس و در بخش تفنگ ۱۰ متر بانوان دو نماینده کشورمان در خط آتش قرار گرفتند.در پایان دور مقدماتی شرمینه چهل امیرانی با ثبت امتیاز  ۶۳۰ در رده یازدهم ایستاد. فاطمه امینی، دیگر نماینده کشورمان با ۶۲۶/۲ امتیاز بیست و ششم شد.

در پایان مرحله مقدماتی ورزشکارانی از کره جنوبی، نروژ، سوئیس، چین، هند، قزاقستان، فرانسه، آمریکا جواز صعود به فینال را کسب کردند.
گفتنی است، رقابت های تیراندازی فردا در مرحله مقدماتی تراپ مردان پیگیری خواهد شد و محمد بیرانوند نماینده ایران در این بخش خواهد بود.

تنیس روی میز

*در ادامه مسابقات تنیس روی میز بازی‌های المپیک پاریس که از روز گذشته (شنبه، ۶ مرداد ماه) در ورزشگاه سود پاریس آره‌نا آغاز شده است، نیما عالمیان از ساعت ۱۰:۴۵ به وقت پاریس به مصاف کائو چنگ از چین تایپه رفت و با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد.

وی در گیم اول با نتیجه (۱۱- ۷) شکست خورد.عالمیان ست دوم را با نتیجه (۱۱-۲) واگذار کرد.پینگ پنگ باز کشورمان در ست سوم عملکردی تماشایی داشت و (۹-۱۱) به پیروزی دست یافت.نیما گیم چهارم را (۱۱-۵) واگذار کرد.وی در گیم پنجم (۱۱-۴) شکست خورد و در نهایت بازی را واگذار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر