صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۴ خیابان در مرکز شهر الگوی خدمت می‌شوند

شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح الگوی خدمت در ۴ محور اصلی مرکز شهر خبر داد.
کد خبر : 924358

به گزارش گروه فرهنگ وجامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح الگوی خدمت در ۴ محور اصلی مرکز شهر شامل خیابان‌های ولیعصر، جمهوری، کارگر و مولوی خبر داد.

سید محمد موسوی ضمن اعلام پیشرفت اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان‌های کارگر، جمهوری، ولیعصر و مولوی گفت: مجموعا بیش از ۷۰ درصد پیشرفت در اجرای طرح در این ۴ خیابان احصا شده است و این ۴ محور به عنوان نماد و الگوی همت جمعی مدیریت شهری در مرکز شهر هستند.
موسوی در تشریح اقدامات طرح الگوی خدمت در ۴ محور اصلی این منطقه گفت: در خیابان‌های مذکور اقدامات عمرانی نظیر: پیاده روسازی، مرمت روکش آسفالت، اصلاح نهر و جدول، در حوزه حمل و نقل و ترافیک آرام سازی و ایمن سازی، جمع آوری نرده ها، مرمت ایستگاه‌های اتوبوس، نوسازی تابلو و تجهیزات ترافیکی و خط کشی معابر اجرا می‌شود و هم چنین در حوزه خدمات شهری و محیط زیست خدماتی نظیر: رنگ آمیزی کافو و نرده ها، پیرایش و مرمت جداره ها، یکسان سازی تابلو‌های شهری، تامین روشنایی و احداث فضای سبز و تهیه و نصب مخازن انجام می‌شود.
او افزود: در حوزه خدمات اجتماعی فرهنگی نیز در هر خیابان پلازای شهری یا پارک لت ایجاد می‌شود و در مجموع خیابان برای چهره‌ای نو به گونه‌ای که شهروندان تغییرات را متوجه شوند آماده می‌شود.
شهردار منطقه ۱۱ در ادامه گفت: اجرای طرح از خرداد آغاز شده و بر اساس زمان بندی و اولویت‌های اجرایی تا پایان سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر