صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۷ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری رونمایی شد

پایگاه جامع اطلاع‌رسانی جدید معاونت امور مجلس ریاست‌جمهوری توسط سرپرست معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری رونمایی شد.
کد خبر : 924332

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه جامع اطلاع‌رسانی جدید معاونت امور مجلس ریاست‌جمهوری توسط «سیدمحمود حسینی» سرپرست معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری رونمایی شد.

پایگاه جامع اطلاع‌رسانیِ جدید معاونت امور مجلس ریاست‌جمهوری باهدف تنظیم روابط ساختاری، اندیشه‌ای و گفتمانی بین دولت و مجلس شورای اسلامی و در راستای مدل ارائه شده «زنجیره هم‌افزایی گفتمانی» طراحی و اجرا شده است.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری در آئین رونمایی از این پایگاه اطلاع‌رسانی، گفت: معاونت امور مجلس تلاش دارد با ارائه یک الگوی راهبردی و تقویت پل ارتباطی دولت و مجلس و بازطراحی شیوه‌های ساختاری ارتباط دوسویه بین بدنه دولت و مجلس گام مؤثر و متفاوتی برای تعامل و تحول بردارد.

سیدمحمود حسینی‌پور، کیفی‌سازی و تحقق راهبرد و تسریع و هوشمندسازی ارتباطات را یکی از شاخص‌های مدل زنجیره هم‌افزایی گفتمانی دانست و اظهار امیدواری کرد: تا درگاه جدید معاونت پارلمانی دولت بتواند به‌عنوان یک منبع و مأخذ راهبردی و جامع برای قوای مجریه و مقننه و آحاد مردم مورداستفاده قرار گیرد.

ساسان ولی‌زاده مشاور رسانه‌ای معاونت امور مجلس ریاست‌جمهوری نیز درباره امکانات درگاه جامع اطلاع‌رسانی گفت: در این پایگاه اینترنتی، زیرساخت لازم برای تشکیل بانک اطلاعاتی فراهم شده است که به‌مرور محتوای آن شامل اخبار مربوط به امور تقنینی و نظارتی و هماهنگی این معاونت در بخش‌های مختلفی مانند دستور جلسه روزانه و هفتگی صحن علنی، دستور جلسه هفتگی کمیسیون‌های مجلس و خلاصه مذاکرات روزانه جلسات صحن علنی منتشر و تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر