صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۹ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
در راستای تناسب سازی میان اشتغال و رشته تحصیلی؛

اولین مرکز مشاوره، هدایت شغلی و مهارت‌افزایی کشور افتتاح شد

همزمان با روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مرکز مشاوره، هدایت شغلی و مهارت‌افزایی در دانشکده ملی مهارت انقلاب اسلامی با حضور ریاست دانشگاه و جمعی از مسئولین، مدیران و رؤسای ستادی و استانی افتتاح شد.
کد خبر : 924324

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و برگزاری کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران، مرکز مشاوره، هدایت شغلی و مهارت‌افزایی در دانشکده ملی مهارت انقلاب اسلامی افتتاح شد.

مرکز مذکور اولین مرکز مشاوره و هدایت شغلی در دانشگاه‌های کشور به شمار می‌آید که بر مبنای سیاست‌گذاری‌های هدفمند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای تقویت بنیان‌های مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی در نسل جوان دانشجویان شکل گرفت و دانشگاه ملی مهارت در این مسیر پیش‌رو بوده است.

گفتنی است؛ در نظر است تا این مرکز که با هدف ارائه مشاوره مستمر از بدو تحصیل دانشجو بر اساس گرایش شغلی و حرفه‌ای پیشنهاد‌شده از سوی مشاورین دروس عملی، پروژه عملی دروس و درس‌های کارآموزی و کارآفرینی راه‌اندازی شده است، با ارائه برخی دوره‌های شغلی و حرفه‌ای مرتبط با رشته‌های تحصیلی در راستای توانمندسازی دانشجویان و بهینه‌سازی و ارتقای کیفیت آموزش‌ها گام بردارد.

اولین مرکز مشاوره، هدایت شغلی و مهارت‌افزایی در دانشکده ملی مهارت انقلاب اسلامی با حضور ریاست و برخی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و مسئولین و رؤسای استانی و بیگلری، عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم محترم شهرستان‌های سقز و بانه توسط یکی از کارکنان دانشگاه و فرزند یکی از شهدای والامقام افتتاح شد و اهداف و برنامه‌های آن تبیین گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر