صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۰ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
قالیباف در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR مطرح کرد؛

عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم

محمدباقر قالیباف در گفتگوی تفصیلی با رسانه‌ی KHAMENEI.IR، از آمادگی و همکاری مجلس شورای اسلامی و فضای مثبت شکل‌گرفته در آن برای بررسی کابینه‌ی پیشنهادی رئیس‌جمهور منتخب خبر داد.
کد خبر : 924233

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در گفت‌وگوی تفصیلی با رسانه‌ی KHAMENEI.IR، از آمادگی و همکاری مجلس شورای اسلامی و فضای مثبت شکل‌گرفته در آن برای بررسی کابینه‌ی پیشنهادی رئیس‌جمهور منتخب خبر داد.

قالیباف همچنین اظهار امیدواری کرد دولت جدید بعد از اخد رأی اعتماد کل کابینه هر چه زودتر مسئولیت را تحویل گرفته و کار خود را آغاز کند.  

رئیس مجلس شورای اسلامی در این گفت‌وگوی تفصیلی که مشروح آن تا ساعاتی دیگر در رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌العظمی خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) منتشر می‌شود از تصمیم رئیس‌جمهور منتخب برای ارائه کابینۀ پیشنهادی در حداقل زمان قانونی آن خبر داد.  

قالیباف همچنین به تشریح برنامه‌های آتی مجلس شورای اسلامی برای ایجاد حداکثر تعامل با دولت در ضمن بررسی معیار‌ها و ضوابط یک کابینۀ کارآمد، حفظ آرامش و پرهیز از تنش در فضای سیاسی کشور، توجه به موضوع فرهنگ در هندسۀ کلان مدیریت نظام و همکاری دولت و مجلس برای سرعت گرفتن برنامه هفتم توسعه کشور پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر