صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۸ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
در نهمین نشست آماده سازی ورزشگاه ها برای لیگ برتر مطرح شد

بابادی: رفعتی زحمات ما را نادیده می گیرد/ برای احیای ورزشگاه غدیر تشکر نکردید اما به اندازه کافی ما را کوبیدید+ فیلم

مدیرعامل استقلال خوزستان گفت: کسی از ما تشکر نکرد که بعد از 8 سال توانستیم غدیر را احیا کنیم ولی به اندازه کافی ما را کوبیدید. 
کد خبر : 924197

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزارری علم و فناوری آنا، نهمین نشست آماده سازی ورزشگاه ها برای لیگ برتر امروز 6 مرداد ماه برگزار شد.در این نشست کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان از رفعتی دبیر کارگروه استاندارد سازی ورزشگاه ها گلایه کرد و گفت: شما به روابط عمومی می گویید که رسانه را همراه کند تا به کار شما کمک کنند. شما یک مصاحبه می کنید پدر من را در می آوردید. اجازه بدهید و من را دعوت کنید یا کتبی به من بگویید. شما به ما ابلاغ کردید و مشکلات را نشان دادید و وزارت ورزش و جوانان بودجه تخصیص داده و کار درحال انجام است. اینکه می گویید ورزشگاه آماده نیست و همه باید بروند بیرون، برای من هزینه درست می کنید و زحمت من را نادیده می گیرد. شبانه روز در ورزشگاه کار انجام می شود. شما می توانید مکتوب به بنده بگویید که کجای کار هستید؟ نه اینکه زحمات پرسنل و بچه های ما را زیر سوال ببرید و باعث شوید هوادار نیز فشار بیاورید که کاری انجام نشده است. 

وی افزود: خواهش بنده این است که یک مقدار با یکدیگر همراه باشیم. ما بدنه فدراسیون هستیم. کسی از ما تشکر نکرد که بعد از 8 سال توانستیم غدیر را احیا کنیم ولی به اندازه کافی مارا کوبیدید. 

بابادی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من قول می دهم که اولین بازی را با تمام استاندارد ها در ورزشگاه غدیر برگزار کنم به شرط اینکه فدراسیون به ما کمک کند.

برای اطلاع کامل از صحبت های مدیر عامل استقلال خوزستان فیلم را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر