صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

تحویل ۸ هزار واحد مسکونی شهری در سال ۹۵

معاون امور مسکن بنیاد مسکن گفت: ۸ هزار واحد مسکونی طبق برنامه سال جاری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان تحویل می‌شود.
کد خبر : 92418

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جواد حق‌شناس در بیان برنامه‌های ساخت مسکن به غیر از آمار مسکن مهر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به غیر از مسکن مهر که ساخت آن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و ۳۰۴ هزار واحد از مجموع ۳۴۷ هزار واحد سهم بنیاد تا به حال اتمام و تحویل شده است، دیگر پروژه‌های بنیاد در مورد ساخت مسکن در شهرهای سراسر کشور از منابع داخلی بنیاد، تسهیلات بانکی و همچنین از طریق کمک های حساب ۱۰۰ برای اقشار خاص تامین اعتبار می شود.


معاون امور مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: روند برنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری برای ساخت مسکن، تکمیل ۱۵ هزار و ۷۰۰ واحد از پروژه هایی هستند که از سال ۹۴ شروع شدند که ساخت و ساز آن واحدها در حال انجام هست و پیشرفت خوبی نیز در ساخت آنها ایجاد شده است.


حق‌شناس بیان کرد: علاوه بر ۱۵ هزار واحد باقی‌مانده از سال ۹۴، ساخت نزدیک به ۹ هزار واحد مسکونی و به طور دقیق ۸ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری است که برای آنها پروانه ساخت اخذ شده و زمین نیز وجود دارد.


وی در پایان گفت:ساخت حدود ۲۴ هزار واحد مسکونی به غیر از آمار مسکن مهر کارهایی هستند که بنیاد مسکن در دستور کار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر