صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۹ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

برگزاری اردو‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر همبستگی را تقویت می کند

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: برگزاری اردو‌های دانشجویان شاهد وایثارگر می‌تواند به همدلی و همبستگی و ایجاد قوت قلب برای تک تک آنها کمک کند.
کد خبر : 924156

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید فردین تقی‌زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در مراسم اختتامیه طرح ملی ضیافت ایثار در بخش پسران گفت: امیدوارم دوره بسیار خوبی را گذرانده باشید و کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی برایتان مفید واقع شده باشد.

 تقی زاده ادامه داد: برگزاری طرح ملی ضیافت ایثار (سومین دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور) باعث شد تا برای دانشجویان شاهد و ایثارگر فرصتی ایجاد شود که در کنار یکدیگر زندگی جمعی کوتاهی را تجربه کرده و همدلی و تعاملی ایجاد کنند و خود را در عرصه جامعه تنها احساس نکنند و بدانند که افراد دیگری هستند که شرایط سخت تری را تحمل می‌کنند. این مسئله به ایجاد همدلی بین دانشجویان کمک به سزایی داشت.

وی ادامه داد: دانشجویان در این فضای ایجاد شده احساس امنیت می‌کردند تا بتوانند حرف‌های ناگفته‌ای که شاید در جامعه نمی‌توانند عنوان کنند را به زبان آوردند و تا حدودی آلام خود را کاهش دهند.

تقی زاده بیان کرد: برگزاری اردو‌های دانشجویان شاهد وایثارگر می‌تواند به همدلی و همبستگی و ایجاد قوت قلب برای تک تک آنها کمک کند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف این طرح ارائه نظام صحیح تفکر و دست‌یابی به معرفت دینی در چارچوب نیاز‌های روز اجتماعی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر بود که برگزاری کارگاه‌ها نشان داد که در صورت توجه به این جامعه و رفع موانع ایجاد شده در مسیر تحصیل و زندگی می‌توان به عزتمندی و هویت‌مداری این عزیزان کمک شایانی کرد و در مجموع قطعا نتایج قابل توجهی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد داشت.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر افزود: در پایان جا دارد از دانشگاه فاخر فردوسی مشهد به دلیل میزبانی برگزاری این طرح و همکاران خود در سازمان امور دانشجویان و همچنین کلیه افرادی که در برگزاری این طرح کمک کرده‌اند، تشکر کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر