صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۳ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
المپیک پاریس

الفتی: همین که در المپیک هستم موفقیت بزرگی است/ می‌خواهم مادرم را خوشحال کنم 

ملی پوش ژیمناستیک کشورمان گفت: خانم درگاهی  بارها تاکید کرد که نباید به مدال فکر کنم و تمرکزم را روی این بگذارم که بهترین خودم باشم.
کد خبر : 924058

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی الفتی  در خصوص شرایطش اظهار کرد: دو ماه به طور مداوم در قزوین و تهران در  اردو بودم.  خوشبختانه در این دو ماه شرایط اردویی مناسبی داشتم و به آمادگی فنی و جسمانی خوبی رسیده‌ام. با توجه به  آمادگی که دارم به دنبال کسب یک نتیجه آبرومند در المپیک هستم.

وی افزود: ژیمناستیک ورزش لحظه هاست. من فردا  تلاش خودم را انجام می‌دهم و هر چه در چنته دارم می‌گذارم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. پرش های من پرش‌های روز دنیاست اما باید مراقب فرودهایم باشم تا خطایی رخ ندهد. 

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران در خصوص اینکه توقعات از وی بیش از حد بالا رفته، تصریح کرد:  خداراشکر رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی همه چیز را مدیریت کردند. خانم درگاهی  بارها تاکید کرد که نباید به مدال فکر کنم و تمرکزم را روی این بگذارم که بهترین خودم باشم.

الفتی ادامه داد:  در اردوهایمان روانشناس حضور داشت و به لحاظ روحی خیلی به من کمک کرد و باعث شد فقط به تمریناتم فکر کنم البته مسائلی مثل شکایت ژیمناست استرالیایی روی تمرکزم تاثیر منفی گذاشته بود اما  خداراشکر در حال حاضر شرایط خوبی دارم.

وی در مورد اینکه امشب در مراسم افتتاحیه پرچمدار کشورمان است، تصریح کرد: از این بابت خیلی خوشحالم. پرچمداری کاروان کشورمان اندازه کسب سهمیه المپیک برای من ارزش دارد و افتخار بزرگی  محسوب می‌شود.

الفتی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم کشورم خواهش می‌کنم ما ورزشکاران را دعا کنند تا نماینده های شایسته ای برای کشورمان باشیم. از رئیس فدراسیون ژیمناستیک، سرمربی تیم ملی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می کنم. همچنین امیدوارم  فردا بتوانم با کسب یک نتیجه خوب مادرم  که همیشه پشتیبان و حامی من بوده را خوشحال کنم

 

انتهای پیام/

ارسال نظر