صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۰ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

رضایتنامه 400 هزار دلاری میلاد محمدی مانع از پرسپولیسی شدن؟/ ادامه مذاکره با مدافع بولیوی

باشگاه پرسپولیس برای جذب میلاد محمدی باید هزینه سنگینی بدهد و به همین دلیل جذب این بازیکن به این راحتی نیست.
کد خبر : 924036

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، باشگاه پرسپولیس برای پست دفاع چپ دچار چالش شده است. این تیم برای فصل جدید در این پست خالی از بازیکن است. با جدایی علی نعمتی و عبدالکریم حسن دست این باشگاه خالی مانده و گزینه های پیش روی این تیم هم معضلاتی برای توافق با پرسپولیس دارند.

در مورد عطیه الله که این باشگاه در تلاش است تا نظر او را عوض کند و حاضر شود به پرسپولیس بیاید اما اگر این اتفاق نیفتد جذب گزینه های بعدی هم کار راحتی نیست.

میلاد محمدی دومین گزینه سرخ هاست. بازیکن تیم آدنا دمیر اسپور با این باشگاه ترکی قرارداد دارد و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایتنامه این بازیکن باید مبلغ 400 هزار دلار هزینه کند. هر چند که در روزهای گذشته برخی اخبار مبنی براین بوده که باشگاه پرسپولیس به میلاد محمدی اعلام کرده خودش باید رضایتنامه اش را بگیرد اما پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه حکایت از این ماجرا ندارد و باشگاه پرسپولیس برای پرداخت رضایتنامه مشکلی ندارد. در واقع مشکل پرسپولیس پرداخت پول رضایتنامه نیست بلکه راضی کردن میلاد محمدی با قیمتی متناسب با شرایط باشگاه است. 

ازسوی دیگر به موازات این دو مذاکره بازیکن ملی پوش بولیوی یعنی مارسلو سوارز 22 ساله هم دیگر گزینه روی میز پرسپولیس است. بازیکنی که گاریدو حسابی او را پسندیده و از باشگاه خواسته این بازیکن را جذب کند. 

پیگیری های خبرنگار آنا از پرسپولیس نشان می دهد که این باشگاه در واقع از سه گزینه پیش رو در این پست به دنبال جذب دو بازیکن است و در تلاش است از بین این سه نفر دو بازیکن را جذب کند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر