صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۳ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳

الحوثی: گناه ایران این است که از عرب‌ها و فلسطین دفاع می‌کند

رهبر انصارالله یمن گفت: نتانیاهو از کشور‌های عربی خواسته است که با رژیم اسرائیل علیه ایران متحد شوند، ما سئوال می‌کنیم، گناه ایران چیست؟ دلیل این خصومت ورزی با ایران چیست؟ ایران یک کشور اسلامی آزاد شده از هیمنه آمریکایی اسرائیلی است که از فلسطین و عرب‌ها علیه دشمن امت دفاع می‌کند و این گناه ایران است.
کد خبر : 924019

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن بعدازظهر امروز پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ اظهارکرد: شاهد جنایات و تجاوز مکرر رژیم اسرائیل در نوار  غزه به ویژه در محله‌های شرقی خان یونس هستیم.

وی خاطر نشان کرد که دشمن، کودکان غزه را عمدا و هدفمند با بمب، تک تیراندازان و تمام ابزار کشتار خود هدف قرار می‌دهد. عملیات تل آویو به این معناست که دیگر هیچ مکان امنی در فلسطین اشغالی برای صهیونیست‌ها وجود ندارد.

الحوثی تاکید کرد که تمام مقامات رژیم اسرائیل هیچ بویی از انسانیت نبرده اند و در کرانه باختری هم دشمن به تجاوزات خود به شهر‌ها و شهرک‌ها و روستا‌ها ادامه می‌دهد و طولکرم شاهد تشدید تجاوزات رژیم اشغالگر بود.

الحوثی در ادامه گفت: رزمندگان غزه به شکل موثر و روزافزون و قابل ملاحظه به هدف قرار دادن ادوات نظامی دشمن ادامه می‌دهند. رزمندگان غزه موفق به انهدام و خسارت وارد کردن به ۵۰۰ دستگاه تانک رژیم اسرائیل و نیز تعداد زیادی از ادوات نظامی دیگر این رژیم شدند.

رهبر انصارالله گفت: دشمن در آمار رسمی از مجروحان ارتش خود، آمار ۹۲۵۰ نظامی را اعلام کرده در حالی که آمار واقعی بسیار بیشتر است.

وی افزود: امضای توافق از سوی گروه‌های فلسطینی در چین برای تقویت همکاری آنها و مقابله با دشمن بسیار مهم بوده و یک گام رو به جلو برای پایان شکاف و دودستگی است.

الحوثی گفت: در جبهه پشتیبانی یمن، ما مرحله پنجم تشدید عملیات را با عملیات یافا (تل آویو) در هفته گذشته آغاز کردیم. مسیر عملیات مشترک یمن با مقاومت عراق شاهد تحول مهمی در مرحله آینده خواهد بود.

الحوثی تصریح کرد: دشمن ازعملیات یافا (تل آویو) بهت زده و شوکه شده است، به خاطر اهمیت مکان مورد هدف که تل آویو به عنوان مرکز تصمیم گیری و نیز مسافتی که پهپاد یمنی طی کرد.

رهبر انصارالله با تأکید بر اینکه تل‌آویو به عنوان لانه‌ای که مهمترین تاسیسات و مراکز حساس دشمن را در خود جای داده است، هدف قرار گرفت، ادامه داد: هدف قرار گرفتن تل آویو به این معناست که دیگر هیچ مکان امنی برای صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی وجود ندارد.

عبدالملک الحوثی خاطر نشان کرد: رسانه‌های دشمن به اهمیت عملیات یافا (حمله پهپادی به تل آویو) اعتراف کرده و آن را مرحله جدیدی در جنگ عنوان کرده اند که آن را به جنگ منطقه‌ای با جبهه‌های متعدد تبدیل می‌کند.

وی افزود: رسانه‌های آمریکایی، عملیات یافا (تل آویو) را خطرناک‌ترین حملات تخریبی به امنیت اسرائیل پس از  عملیات هفتم اکتبر عنوان کرده اند. رسانه‌های دشمن از شوک کاملی که موسسات امنیتی آنها پس از  عملیات یافا به آن دچار شده اند، خبر دادند و قطعا شوک‌ها و ضربات آینده بزرگتر خواهد بود.

وی افزود: ما می‌خواهیم که صهیونیست‌ها در اوج نگرانی باشند و هرگز خواب و آرامش نداشته باشند، و از امنیت برخوردار نشوند، زیرا آنها اشغالگر، جنایتکار و ظالم هستند.

الحوثی بیان کرد: آمریکا در جلوگیری از عملیات ما در دریای سرخ شکست خورده و این نکته را فرمانده ارشد نیرو‌های آمریکایی در خاورمیانه مورد تاکید قرار داده است.

رهبر انصارالله اظهارداشت: تجاوز اسرائیل به الحدیده هرگز بازدارندگی را برای جلوگیری از عملیات پشتیبانی یمن از غزه محقق نخواهد کرد و صهیونیست‌ها به این مسئله اذعان دارند.

الحوثی با تاکید بر ادامه عملیات تاثیرگذار و کارامد نیرو‌های مسلح یمن برای حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد: پاسخ به تجاوز اخیر اشغالگران اسرائیلی قطعا داده خواهد شد ضمن اینکه تمام اقداماتی که اسرائیل انجام می‌دهد، مشوقی برای انتقامجویی بیشتر و ادامه یاری ملت فلسطین خواهد بود.

وی افزود: ما همچنان به توسعه توانمندی‌های خود ادامه می‌دهیم تا توانمندی‌های موثرتر، کارامدتر، ویرانگرتر و خسارت بارتر برای دشمن باشد.

گناه ایران این است که از عرب‌ها و فلسطین دفاع می‌کند

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد: نتانیاهو از کشور‌های عربی خواسته است که با رژیم اسرائیل علیه ایران متحد شوند، ما سئوال می‌کنیم، گناه ایران چیست؟ دلیل این خصومت ورزی با ایران چیست؟ ایران یک کشور اسلامی آزاد شده از هیمنه آمریکایی اسرائیلی است که از فلسطین و عرب‌ها علیه دشمن امت دفاع می‌کند و این گناه ایران است.

وی افزود: ایران از عرب‌ها دفاع می‌کند، زیرا رژیم اسرائیل، فلسطین و سرزمین‌های عربی دیگر را اشغال کرده و لبنان، سوریه، اردن و مصر را هدف قرار داده است.

الحوثی با تأکید بر اینکه حتی اگر جنایات علیه ملت ایران رخ می‌داد، وظیفه همه مسلمانان این بود که در کنار ایران علیه دشمن بایستند، تصریح کرد: عملیات نظامی ما در دریا‌ها و تا  عمق فلسطین اشغالی ادامه خواهد یافت و تجاوزات به کشورمان، هرگز ما را از تشدید عملیات خود بازنخواهد داشت. حملات وحشیانه به غزه و نسل کشی برای تحمیل واقعیت روشن درباره اینکه دشمن امت اسلام کیست؟ کافی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر