صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۷ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳

کنعانی: چهره خشن و دیوصفت سیاست آمریکا برای همه جهان عیان شد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: کودکان فلسطینی هر روز توسط قصاب تل‌آویو سلاخی می‌شوند و در مقابل این همه جنایت، دولت و کنگره آمریکا از این جلاد با کف و سوت استقبال می‌کنند. ننگ واژه بسیار کوچکی برای این فضاحت است.
کد خبر : 923954

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (پنجشنبه) چهارم مرداد ماه در واکنش به سفر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا عنوان کرد: نخست‌وزیر جنایتکار یک رژیم جعلی پس از ۹ ماه نسل‌کُشی و کودک‌کُشی، در آغوش حامیان خود است.

نتانیاهو همچنین در کنگره آمریکا سخنرانی و از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به خاطر کمک به رژیم صهیونیستی تشکر کرد و گفت: می‌خواهم از او بابت نیم قرن دوستی با اسرائیل و همچنین بابت اینکه یک صهیونیست است- در واقع همان‌طور که خودش می‌گوید یک صهیونیست آمریکایی ایرلندی است- تشکر کنم.

نخست‌وزیر این رژیم همچنین در سخنان خود اتهاماتی بی اساس علیه ایران مطرح کرد و مدعی شد که ایران در حال تأمین مالی تظاهرات‌های ضداسرائیلی در آمریکا است و می‌خواهد آمریکا را به هم بریزد.

ناصر کنعانی در همین رابطه افزود: و اینگونه است که چندین دهه تلاش‌های فریبنده تمدن غربی برای نشان دادن چهره‌ای معصوم و انسان‌دوستانه از خود به جهانیان نقش برآب می‌شود و چهره خشِن و دیوصفتِ سیاست آمریکا برای همه جهان عیان می‌شود.

‏سخنگوی دستگاه دیپلماسی عنوان کرد. اینک مضحک‌ترین شعاری که از زبان رهبران و دولتمردان آمریکایی و اروپایی شنیده می‌شود، شعار ⁧‫حقوق بشر است.

ننگ واژه بسیار کوچکی برای این فضاحت است

وی گفت: حقوق طبیعی فلسطینی‌ها از جمله حق حیات و زندگی، برخورداری از امنیت، دسترسی به آب، غذا، دارو و درمان و ... به وحشتناکترین شکل ممکن در مقابل چشمان کاملا باز دنیا در نوار ⁧‫غزه‬⁩ و کرانه غربی پایمال می‌شود و کودکان فلسطینی هر روز توسط قصاب تل‌آویو سلاخی می‌شوند و در مقابل این همه جنایت، دولت و کنگره آمریکا از این جلاد با کف و سوت استقبال می‌کنند.

کنعانی اضافه کرد: ننگ واژه بسیار کوچکی برای این فضاحت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر