صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۴ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳

«قدم‌هایش» در کتابفروشی‌ها/تازه ترین اثر مهدوی نشر جمکران

تازه‌ترین اثر مهدوی انتشارات کتاب جمکران با نام «قدم‌هایش» نوشته محمدحسن شاهنگی کتابی منتشر شد.
کد خبر : 923941

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «قدم‌هایش» کتابی است درباره امام زمان (عج) به روایت منتظران ظهور به قلمی منظوم و روان و ادبی و درعین‌حال ساده و همه‌فهم.

کتابی که تک‌تک احادیث و دعا‌ها و توصیفاتی که درباره امام عصر (عج) از بزرگان دین رسیده است به قلم امروزی درآورده تا همگان برای شناخت و برای جلب محبت تنها باقی‌مانده و ذخیره خدا آن را بخوانند و با امام خویش آشنا بشوند.

این کتاب در پنج فصل تدوین شده است. فصل اول: صاحب زمان، روی زمین (تولد یک منجی)، فصل دوم: کوری، کری و تاریکی (عصر غیبت)، فصل سوم: او حاضر و ما غائب (باید کاری کرد)، فصل چهارم: کاش به این اشک‌ها شک نکند (نشانه‌های ظهور)، فصل پنجم: با یک گل بهار می‌شود (او می‌آید) کتاب کم حجم و خوش‌خوان «قدم‌هایش» به قلم محمدحسن شاهنگی در ۱۰۳ صفحه و با قیمت ۷۵ هزارتومان به تازگی در انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:بیرون سرداب، گرداب‌ها محاصره‌اش کرده بودند؛ چاره‌ای برایش نمانده بود جز اینکه به بیرون از زمان و مکان پرتاب شود؛ جایی که دست بدخواهان به او نرسد. به‌طور موقت رفت تا بماند برای همه اعصار و امصار. سامرا اسم و رمز شب است برای او جهت عبور از این وضعیت بلاتکلیفی. سردار سرداب، دردمندی امان مردمان بریده و نوشدارو در راه... این بار سهراب‌ها نمی‌میرند تا رستم رسد. آن راز پوشیده که شفاف شود، شفای درد‌ها از راه می‌رسد. وقتی بیاید، معجزه‌ای به وقوع خواهد پیوست و در چشم برهم‌زدنی عزای نبودش، به عزت بودش تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر