صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۴ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

واکنش ماجدی به احضارش به دادسرای رفسنجان+فیلم

رئیس هیئت فوتبال تهران گفت: اگر ریالی غیرمشروع وارد زندگی‌ام شده باشد حق من است که بازگردانم و تاوان آن را بکشم.
کد خبر : 923830

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، میرشاد ماجدی در پایان مراسم اختتامیه کلاس A مربیگری آسیا در مورد بازدید از ورزشگاه شهر قدس اظهار کرد: تجهیز استادیوم ارتباطی به هیئت فوتبال ندرد ولی با توجه به اینکه گفته شده بود تیم‌های تهرانی در شهرستان استان بازی کنند به ورزشگاه شهر قدس رفتم. بازدید میدانی از ورزشگاه با شهردار داشتم و با اعضای شورای شهر جلسه داشتیم. قول دادند از اولین بازی لیگ برتر تمام تجهیزاتی که کمیته نظارت بر استادیوم‌ها خواسته فراهم کنند. قول دادند تا اولین میزبانی هوادار تمام مشکلات حل شود.  

وی در مورد حضورش در دادگاه عنوان کرد: خبری در مورد فساد در فوتبال منتشر شد و من را دعوت کرده بودند تا درباره پاره‌ای از موارد توضیحاتی ارائه کنم. در مورد فساد هر جایی باشد حضور می‌یابم و اگر ریالی غیرمشروع وارد زندگی‌ام شده باشد بنده پاسخگو خواهم بود. حق من است که بازگردانم و تاوان آن را بکشم. از خودم مطمئن هستم و با فراغ بال در دادگاه حاضر می‌شوم. ناراحت هستم وقتی در مظان اتهام هستم و نه مجرم، نباید رسانه‌ها این گونه برخورد کنند. حرمتی برای من قائل بودند که می‌خواهند از من بگیرند ولی از خودم مطمئن هستم.  

رئیس هیئت فوتبال تهران در خصوص اینکه برای وی پاپوش درست شده، عنوان کرد: من به این موضوع جواب نمی‌دهم تا زمانی که با دادستان رفسنجان صحبت کنم. سوال‌هایی دارند که باید پاسخگو باشیم. شفاف سازی در زمانی باشد که صحبت‌ها انجام شد.

ماجدی در مورد اینکه از کسانی که بازداشت شده بودند خبری رسیده، تصریح کرد: نه در جریان نیستم فقط به من گفته شد گزارشی آمده که ببینیم در چه رابطه‌ای بوده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر