صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی درباره مشمولان ورزشکار؛

سربازان ورزشکار تعیین تکیلف شدند

همه مشمولانی که در سال‌های گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند، برای اعزام در تاریخ یکم مرداد ۱۴۰۳ تعیین تکلیف و برای انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان‌های نیرو‌های مسلح اختصاص یافتند.
کد خبر : 923800

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد همه مشمولانی که در سال‌های گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند برابر تدابیر ستاد کل نیرو‌های مسلح تعیین تکلیف شدند و از یکم مرداد ۱۴۰۳ برای انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان‌های نیرو‌های مسلح اختصاص یافتند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر تفاهم صورت گرفته همه مشمولانی که در سال‌های گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند، برای اعزام در تاریخ یکم مرداد ۱۴۰۳ تعیین تکلیف و برای انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان‌های نیرو‌های مسلح اختصاص یافتند.

با توجه به اختصاص این مشمولان به سازمان‌های نیرو‌های مسلح، از یکم مرداد ۱۴۰۳ این افراد به عنوان کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح محسوب می‌شوند.

بر اساس قانون خدمت وظیفه عمومی، از این پس هرگونه فعالیت ورزشی افراد یادشده با هماهنگی یگان خدمتی و برابر تدابیر تربیت بدنی ستادکل نیرو‌های مسلح انجام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی http://www.vazifeh.police.ir یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر