صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۹ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

رشیدی راد: نورافکن و جلالی با ملوان هستند/ سرلک دنبال کسری خدمت برای بازی در پرسپولیس است+فیلم

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان گفت: سرلک هم شنیدم به دنبال کسری خدمت است که از ابتدای فصل برای پرسپولیس بازی کند.
کد خبر : 923719

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رامبد رشیدی راد در مرکز ملی فوتبال درباره اینکه مهم‌ترین ایراد ورزشگاه تختی انزلی چیست، اظهار کرد: ورزشگاه ما ورزشگاه پیری حساب می‌شود و یک سری از الزامات فدراسیون فوتبال را نداشته، ۴۹ مورد ایراد عدد بزرگی است ولی خیلی از آنها جزئی است و در لیست آمده تا رفع شود. مثلاً نخاله‌های ساختمانی زمانی نمی‌برد تا جمع شود و نهایتاً ۸ تا ۹ مورد باید با جدیت دنبال شود. همه باید کمک کنند تا بتوانیم در بازی اول برابر گل‌گهر ورزشگاه را آماده کنیم و تا ۲۵ مرداد که میزبان گل‌گهر هستیم از امتیاز خود استفاده کنیم.

وی در مورد حل مشکل بازیکنان سرباز و اضافه شدن ابوالفضل جلالی به ملوان گفت: جلالی هم امروز به تمرینات ما اضافه خواهد شد.  

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان درباره اینکه اگر تا ۱۵ مرداد ورزشگاه آماده میزبانی نشود امکان آن در هفته اول گرفته می‌شود، یادآور شد: نه لزوماً ۱۵ مرداد، در آن تاریخ بازدید به عمل می‌آید و تا چند روز قبل از بازی فرصت است، قید ۱۵ مرداد وجود ندارد.

وی درباره اینکه بخشی از سکو‌های ورزشگاه تختی انزلی مقاومت ایستایی ندارد، عنوان کرد: مشکل آن قسمت در حال انجام و رفع است و مشکل اساسی ما آن قسمت نیست.

رشیدی راد در خصوص خانه‌های معارض ورزشگاه و مشکل ورود اتوبوس به ورزشگاه تصریح کرد: مشکلی نیست و با پیشنهاد رفعتی قرار شد یکی از درب‌های مدارس کنار ورزشگاه را استفاده کنیم. در را عریض می‌کنیم تا اتوبوس به راحتی تردد کند و مشکل حل می‌شود.  

وی در مورد حضور ابراهیم شکوری در کادرفنی ملوان گفت: تا آنجایی که من می‌دانم، شکوری بعد از سال‌ها کار اجرایی می‌خواهد کار فنی انجام دهد و به عنوان مربی در خدمت او هستیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان در خصوص جذب امید نورافکن و رضا میرزایی گفت: نورافکن که قطعاً با ما خواهد بود و عکسی هم با سلام نظامی منتشر کرده بود. میرزایی هم خودش را معرفی کرده و با نظر مثبت کادرفنی به ما اضافه می‌شود.

وی درباره سربازی محمد عمری و میلاد سرلک تأکید کرد: عمری که قطعاً با ما هست. کار سربازی با باشگاه نیست و برخی از سرباز‌ها به دنبال کسری خدمت هستند. زمانی کسری خدمت را ارائه می‌کنند که کار از کار گذشته است. در مورد عمری نمی‌دانم دقیق تا کی هست ولی تا نیم فصل قطعاً در ملوان خواهد بود. سرلک هم شنیدم به دنبال کسری خدمت است که از ابتدای فصل برای پرسپولیس بازی کند.

رشیدی راد در خصوص مبلغ قرارداد بازیکنان سرباز گفت: در حد بازیکنان سرباز است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر