صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۳۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

ترامپ: با نتانیاهو دیدار می‌کنم

نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا از دیدار خود با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در روز پنجشنبه خبر داد.
کد خبر : 923696

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با سفر به واشنگتن دی سی، پایتخت آمریکا علاوه بر دیدار با مقامات ارشد این کشور، قرار است در کنگره ایالات‌متحده و در جمع قانون‌گذاران آمریکایی به ایراد سخنرانی بپردازد؛ موضوعی که با توجه به جنگ خونین غزه انتقادهای داخلی را در پی داشته است.

بر این اساس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین و نامزد فعلی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا از برنامه خود برای دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

ترامپ در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی تروث (Truth) دراین‌باره نوشت: من روز پنجشنبه در ویلای خود در پالم بیچ در فلوریدا میزبان نتانیاهو خواهم بود.

وی با تمجید از روابط خوبش با رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد: در دوره نخست زمامداری من در کاخ سفید ما شاهد صلح و ثبات در خاورمیانه بودیم. حتی در این مدت ما شاهد امضای توافق ابراهیم برای عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل بودیم. ما بار دیگر شاهد تکرار چنین روزهایی خواهیم بود.

ترامپ در پایان تأکید کرد: کامالا هریس، معاون بایدن که اکنون جانشین وی برای نامزدی حزب دموکرات شده است به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند به جنگ خونین در غزه پایان بخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر