صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۳۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

پیروانی: اگر بازیکنی از پرسپولیس رفت به خاطر ارقام دیگر بوده/ سقف بودجه توسط یکسری رعایت نشده است+فیلم

پرسپولیس گفت: اینکه یک بازیکن پرسپولیس، تیم قهرمان و پایتخت و پرطرفدار را ول کند و به شهرستان برود تنها یک دلیل دارد آن هم ارقام دیگر است.
کد خبر : 923683

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، افشین پیروانی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ بیست و چهارم گفت: تیم بزرگ و قهرمان پرسپولیس که همیشه شانس اول قهرمانی است تلاش خود را می کند تا ان شاالله امسال نیز بتواند مانند 8 سالی که 14 جام آورده، قهرمان شود.

وی درباره زمان برگزاری دربی گفت: فرقی نمی کند و هر هفته ای باشد اگر قرار است قهرمان شویم  باید همه بازی هارا خوب بازی کنی

پیروانی در خصوص قانون سقف بودجه و مشکل سازی برای پرسپولیس گفت: یک سری سقف بودجه را رعایت نکردند. اگر بگوییم رعایت شده شعار است. هرکس بعد از سالها زحمت از پرسپولیس رفت من به او خسته نباشید می گویم.اما بازیکن نمی آید پرسپولیس را ه شهرستان برود. البته بنده شیرازی و شهرستانی هستم به کسی بر نخورد. اما اینکه پرسپولیس، تیم قهرمان و پایتخت و پرطرفدار را ول کند و به شهرستان برود تنها یک دلیل دارد آن هم ارقام باشد. البته مدیرعامل پرسپولیس گفت که به همه بازیکنانی که رفتند سقف را پیشنهاد دادیم.

او در پاسخ به این سوال که نقل و انتقالات را چگونه می بیند و آیا دخالتی داشته یا خیر گفت: امسال من هیچ دخالتی نداشتم. باشگاه قبلا با نظر اوسمار و الآن با نظر گاریدو یارگیری می کند و بنده هیچگونه دخل و تصرفی در گرفتن بازیکن نداشتم.

پیروانی درباره حمایت های اسپانسر پرسپولیس گفت: از بانک شهر، شرکت طبیعت و هواپیمایی قشم تشکر ویژه ای می کنم. فکر می کنم بانک شهر تمام تلاش خود را کرد. من ارتباطی با مدیران بانک شهر ندارم ولی بعد از سالیان سال آمد و بدهیان بازیکنان را پرداخت کرد. آنها نیز حساب و کتاب های خود را دارند و به یکباره نمی توانند مانند برخی از تیم های صنعتی هرجور دلشان خواست خرج کنند. آرزو می کنم پرسپولیس که این همه هوادار دارد، بتواند بهتر حمایت شود. ما می توانیم با بردمان یک شور و نشاط به واسطه میلیون ها هوادار به جامعه تزریق کنیم.

پیروانی در خصوص آنفالو کردن پیشکسوتان اظهار کرد: من هر بازیکنی را که در تیم است فالو دارم و اگر هم بروند باز با آنها در ارتباط هستم اما اینکه بخواهم آنها را نیز نگه دارم باید 2 تا 3 هزار تا فالور داشته باشم. من اهل این حرفا نیستم. بازیکنان تیمم را فالو دارم که مدیریتی روی آنها داشته باشم. هرکسی هم که رفته برایش آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر