صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۵۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور رونمایی شد

پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در محل این سازمان رونمایی شد.
کد خبر : 923676

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور با حضور محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و  هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در محل این سازمان رونمایی شد.

مطابق ماده 10 قانون «قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی» مصوب مجلس شورای اسلامی، سازمان امور دانشجویان اقدام به تشکیل پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور برای کلیه ارکان آموزشی و پژوهشی نموده است.

این پایگاه تحت عنوان سامانه ملّی کد صحّت مدارک تحصیلی کشور با آدرس https://codesehat.ir/ طراحی شده است و از طریق ارتباط سامانه ای برخط (وب سرویس) خدمات مربوط به ارزیابی صحت و اصالت سنجی مدارک تحصیلی رسمی آموزش عالی کلیه ارکان آموزشی و پژوهشی کشور (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، حوزه‌های علمیه کشور و هر مرجع صلاحیت دار صدور مدرک تحصیلی رسمی آموزش عالی) را فراهم می نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر