صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
در حمایت از مردم مظلوم فلسطین؛

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باز هم هک شد

یک گروه هکری اعلام کرد که توانسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نفوذ کند و در صورت بی‌توجهی تل‌آویو به هشدار‌های این گروه، اطلاعات کارمندان وزارت جنگ این رژیم را منتشر خواهد کرد.
کد خبر : 923666

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه «اسرائیل هیوم»، امروز (سه‌شنبه)، خبر داد این گروه اعلام کرده است که برای بار دوم توانسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نفوذ کنند.

شبکه «المیادین» به نقل از این منبع اسرائیلی گزارش داد این گروه هکری که «آنانیموس» نام دارد، درباره توقف جنگ در نوار غزه به تل‌آویو هشدار داده است.

این گروه هکری با تعیین ضرب‌الاجلی ۴۸ ساعته اعلام کرده است که در صورت بی‌توجهی تل‌آویو به این هشدار، اطلاعاتی محرمانه و پرونده‌هایی حساس را افشا خواهد کرد.

این گروه همچنین یادآور شده است که پیشتر اسناد شخصی و تصاویر برخی کارمندان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را منتشر کرده است.

آنانیموس پیشتر توانسته بود به سامانه‌های وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی نفوذ کند و اسنادی رسمی و داده‌های کارمندان این وزارتخانه را استخراج نماید.

تارنما‌های رسمی سازمان‌ها و نهاد‌های رژیم صهیونیستی همواره از سوی حامیان آرمان فلسطین در سراسر جهان در معرض حملات سایبری قرار دارند.

رسانه‌های اسرائیلی سال گذشته میلادی خبر داده بودند که گروهی هکری به نام «آنانیموس سودان» با حمله به وبگاه‌های اسرائیلی توانسته بودند بسیاری تارنما‌های اسرائیلی را از کار بیندازند و آنها را با اختلال مواجه نمایند.

از جمله وبگاه‌هایی که طی این حملات با اختلال مواجه شدند، می‌توان به وبگاه دستگاه جاسوسی رژیم اسرائیل (موساد)، سازمان بیمه رژیم صهیونیستی، دانشگاه تل‌آویو و سازما‌ن‌های آب در اراضی اشغالی اشاره کرد.

روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» نیز پیشتر در این باره گزارش داده بود که هکر‌های آنانیموس سودان توانسته بودند وبگاه‌های شبکه «کان»،«ایغد»، «کلالیت» و بانک «یسکانت» را در فلسطین اشغالی از کار بیندازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر