صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
وزیر اقتصاد تأکید کرد:

توسعه کشت قراردادی با پلتفرم پالیز بانک کشاورزی

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اجرای مدل کشت قراردادی با رویکرد پرداخت تسهیلات خرد به کشاورزان، گفت: توسعه کشت قراردادی با پلتفرم پالیز بانک کشاورزی در دستور کار دولت قرار گرفته است.
کد خبر : 923651

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی روز سه شنبه دوم مرداد ماه در آیین افتتاح مرکز تسهیل تأمین مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی و رونمایی از سامانه جامع تسهیلات اشتغالزایی، با بیان مطلب فوق تصریح کرد: این پلتفرم ایجاد کننده ارتباط بین کشاورزان، بانک و وزارت جهاد کشاورزی است و اثرات مثبتی بر تأمین مالی حوزه کشاورزی به ویژه تسهیلات خرد و برنامه ریزی در این حوزه خواهد داشت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ابراز امیدواری کرد: این طرح در دولت بعدی تداوم یافته و اتفاقات مهمی را در حوزه کشاورزی رقم بزند.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی در فرآیند کشاورزی قراردادی در قالب پلتفرم، اعتبارسنجی و تخصیص اعتبار کشاورزان را به صورت غیرحضوری انجام می دهد؛ همچنین کلیه فعالان زنجیره های تامین بخش کشاورزی می توانند از طریق پلتفرم «پالیز» از خدمات کشاورزی قراردادی و مزایای این پلتفرم از جمله خدمات حمایتی و ضمانتی بانک بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر