صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

معرفی بهترین سایت مقایسه قیمت لوازم خانگی

برای داشتن انتخابی بهتر در خرید انواع لوازم خانگی باید اطلاعات خود را به‌روز کنید و با آگاهی کامل تصمیم به خرید بگیرید.
کد خبر : 923579

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای داشتن انتخابی بهتر در خرید انواع لوازم خانگی باید اطلاعات خود را به‌روز کنید و با آگاهی کامل تصمیم به خرید بگیرید. هم‌اکنون وب‌سایت‌هایی برای مشاهده مشخصات هر کالا و مقایسه قیمت‌های فروشگاه‌های مختلف طراحی شده‌اند؛ به کمک این سایت‌ها می‌توانید بهترین کالا را با کمترین قیمت تهیه کرده و از خرید وسایل گران اجتناب کنید. همچنین با این کار در وقت خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید؛ چراکه دیگر نیازی به بازدید از سایت‌های متعدد برای آگاهی از قیمت، مشخصات و اطلاعات کالا ندارید. در ادامه به معرفی بهترین سایت برای مقایسه قیمت لوازم خانگی ،سایت ایمالز می‌پردازیم.

آشنایی با سایت ایمالز و خدمات آن

ایمالز یک سایت مقایسه قیمت لوازم خانگی‌ است که می‌توانید در آن به جست‌وجو درباره انواع کالاها مشغول شوید و قیمت‌های هر فروشگاه را ببینید. توجه داشته باشید که این وب‌سایت برای فروش کالا نیست و دخالتی نیز در آن ندارد؛ تنها وظیفه جست‌وجوگر ایمالز مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی است. این وب‌سایت توسط شرکت الفبای نگاه نوین مدیریت می‌شود. ایمالز با استفاده از فضای رقابتی سالمی که ایجاد می‌کند، تاثیر زیادی روی بازار می‌گذارد و موجب تعدیل قیمت‌ها می‌شود.

جست‌وجوگر ایمالز یک اپلیکیشن کاربردی نیز دارد که می‌توانید با استفاده از آن به‌راحتی در انواع و اقسام کالاهای موجود بچرخید و نقد، قیمت و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید. این وب‌سایت با فروشگاه‌های آنلاین معتبر زیادی، ازجمله خانه بوش آلمان، پیندو، کالای خونه و دیجی کالا، همکاری می‌کند. ایمالز قیمت‌های کالا را به‌صورت لحظه‌ای به شما اعلام می‌کند و می‌توانید همیشه از قیمت واقعی اجناس مطلع شوید. به کمک این جست‌وجوگر می‌توانید تجربه خریدی آگاهانه و هوشمندانه را داشته باشید.

تاریخچه‌ای از سایت ایمالز

این وب‌سایت کار خود را در سال ۲۰۱۰ میلادی (۱۳۸۹ شمسی) توسط گروهی از کارآفرینان ایرانی آغاز کرد. در ابتدا ایمالز به ارائه اطلاعات دقیق و مقایسه قیمت‌های لوازم خانگی پرداخت و به مرور زمان کار خود را گسترش داد. هم‌اکنون می‌توانید در این سایت شاهد انواع کالاهای دیجیتال، دکوراسیون خانه و مد و پوشاک باشید. ایمالز از اولین سایت‌هایی بود که به مقایسه قیمت‌ها میان کالاهای مختلف پرداخت و با ۱۴ سال سابقه در این زمینه بهترین خدمات را ارائه می‌کند.

ایمالز تاثیر بسیار خوبی در بازار ایران نیز گذاشت و باعث شد ایرانیان به سمت خریدی آگاهانه و هوشمندانه حرکت کنند. این وب‌سایت به‌دلیل ارائه خدمات ارزشمند و توانایی در ارائه اطلاعات دقیق محبوبیت زیادی پیدا کرده است؛ همچنین با ادامه این روند روزبه‌روز جایگاه خود را میان مردم تقویت می‌کند. البته ایمالز اهداف بالاتری نیز دارد و به توسعه و گسترش خدمات خود و ارائه تجربه کاربری بهتر ادامه می‌دهد. در قسمت مقاله‌های ایمالز می‌توانید شاهد نقد و بررسی‌های کامل درباره هر کالا و معرفی بهترین برندهای مختلف در هر زمینه باشید.

مزایای استفاده از وب‌سایت ایمالز

به کمک ایمالز، سایت مقایسه قیمت لوازم خانگی، شما می‌توانید بهترین تجربه را از خرید این وسایل داشته باشید. برای اطلاع از قیمت لوازم خانگی به‌صورت لحظه‌ای و دقیق می‌توانید به این سایت مراجعه فرمایید. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از این سایت مقایسه قیمت می‌پردازیم.

  • به کمک این وب‌سایت می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید؛ با مقایسه قیمت‌های انواع فروشگاه، بهترین قیمت را بیابید و از خریدهای گران بپرهیزید.

  • با استفاده از ایمالز در وقت شما نیز صرفه‌جویی می‌شود؛ چراکه می‌توانید قیمت‌ها را در یک سایت واحد مشاهده کنید و نیازی به مراجعه به سایت‌های متعدد ندارید. همچنین ایمالز اطلاعات جامعی از هر محصول در اختیار شما قرار می‌دهد تا نیازی به صرف وقت برای جمع‌آوری اطلاعات از منابع مختلف نداشته باشید.

  • با مراجعه به این وب‌سایت اطلاعات دقیق و به‌روزی از قیمت انواع کالا خواهید داشت که هر لحظه به‌روزرسانی می‌شوند. همچنین امکان مشاهده نظرات کاربران را دارید و می‌توانید از دیدگاه آن‌ها برای انتخاب در خرید کمک بگیرید.

  • سایت ایمالز ابزار و امکاناتی ساده برای مقایسه آسان و بررسی ویژگی‌ها، قیمت‌ها و برندهای کالا در اختیار شما قرار می‌دهد. کار با این وب‌سایت ساده و آسان است و تمامی تجهیزات به‌راحتی در اختیار شما قرار می‌گیرند. همچنین به کمک جست‌وجوی پیشرفته‌ آن می‌توانید به آسانی محصولات مورد نظر خود را بیابید.

  • این وب‌سایت راهنمایی‌های کاملی درباره خرید انواع محصولات به شما ارائه می‌کند که می‌توانید با مراجعه به بخش مقالات از آن‌ها بهره‌مند شوید. همچنین اگر هر سوالی داشتید یا می‌خواستید مشاوره بیشتری بگیرید، می‌توانید با پشتیبانی ایمالز تماس بگیرید.

  • برای انجام مقایسه قیمت و به‌کارگیری دیگر خدمات سایت، نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید و می‌توانید بدون ارائه مشخصات از آن‌ها بهره‌مند شوید؛ تنها برای انجام کارهایی خاص (مانند ثبت نظر و سایر خدمات سایت) به این حساب نیاز پیدا خواهید کرد. البته قوانین سایت برای حفظ حریم شخصی روشن و جامع هستند.

  • این وب‌سایت هیچ نقشی در فروش محصولات ندارد و در انجام عملیات فروش با هیچ فروشگاهی همکاری نمی‌کند؛ به همین دلیل تمامی قیمت‌ها و اطلاعات را به‌صورت کاملا بی‌طرفانه به شما ارائه می‌کند؛ بنابراین، می‌توانید بدون هیچ‌گونه جهت‌دهی توسط سایت درباره خرید یا عدم خرید محصول مورد نظر تصمیم بگیرید.

راه‌های ارتباط با سایت ایمالز

برای برقراری ارتباط با این سایت و پرسش سوالات خود راه‌های زیادی وجود دارند؛ ازجمله این راه‌ها می‌توانیم به قسمت تماس با ما در داخل سایت اشاره کنیم. همچنین می‌توانید در روزهای غیر تعطیل (شنبه تا چهارشنبه) و در ساعات ۱۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر با تلفن این مجموعه به شماره 021-91003933 تماس حاصل فرمایید. اگر هم دوست داشته باشید حضوری مراجعه کنید، می‌توانید به دفتر ایمالز در تهران مراجعه کنید. این دفتر در خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، مجتمع نور تهران، طبقه ۷ واحد ۱۹۰۳ واقع شده است.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین سایت مقایسه قیمت لوازم خانگی در ایران (سایت ایمالز) پرداختیم. ایمالز یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سایت‌ها برای مقایسه قیمت محسوب می‌شود که تجربه زیادی نیز در این زمینه دارد. با گذشت زمان این جست‌وجوگر ارتقا یافته و خدمات جدیدی به وب‌سایت خود اضافه کرده است. تا جایی که الان شما می‌توانید در این وب‌سایت به مقایسه لوازم خانگی، ابزار، پوشاک، لوازم الکترونیکی و بسیاری از انواع دیگر محصولات بپردازید. در کنار ارائه قیمت فروشگاه‌های مختلف، ایمالز توضیحات کاملی درباره هر کالا نیز به شما می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر