صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
محمدنژاد به آنا خبر داد؛

ظرفیت پذیرش بیش از یک‌هزار دانشجو برای ترم مهر دانشگاه آزاد بندرگز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز از آغاز ثبت‌نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش بیش از یک‌هزار دانشجو برای ترم مهر ۱۴۰۳ این دانشگاه در نظر گرفته شده است.
کد خبر : 923573

مجید محمدنژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از آغاز پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته برای ترم مهر ۱۴۰۳ در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز دارای بیش از ۸۰ رشته فنی و مهندسی و علوم انسانی، ۱۹ رشته مقطع کاردانی، ۱۲ رشته کارشناسی ناپیوسته و ۲۲ رشته مقطع کارشناسی پیوسته بوده که برای ثبت‌ نام و انتخاب رشته تعریف شده است.

{$sepehr_key_695}

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با بیان اینکه ظرفیت پذیرش بیش از یک‌هزار دانشجو برای ترم مهر ۱۴۰۳ این دانشگاه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: علاقه‌مندان به تحصیل می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در سایت www.azmoon.org ثبت‌نام کنند.

محمدنژاد متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز بزرگ‌ترین و زیباترین مجتمع دانشگاهی در شرق استان مازندران و غرب استان گلستان بوده که بیش از ۲ هزار و ۵۰ دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکتری در حال تحصیل دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر