صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
پس از دیدار با پزشکیان؛

خرازی: در کنار دولت چهاردهم هستیم/ نگاه پزشکیان تقویت روابط با کشورهاست

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی پس از دیدار با رئیس‌جمهور منتخب با تاکید بر اینکه در پیشبرد اهداف دولت منتخب در کنارشان هستیم، گفت: نگاه پزشکیان، مبتنی بر ارتباط و تقویت با سایر کشورها است.
کد خبر : 923545

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی پس از دیدار با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب گفت: خدمت رئیس جمهور منتخب، شورای راهبردی روابط خارجی و نقشی که این شورا در تدوین راهبردهای مختلف در زمینه روابط خارجی دارد را معرفی کردم.

وی ادامه داد: امیدوارم که هرچه سریع‌تر دولت ایشان استقرار پیدا کند، ماهم در پیشبرد اهداف ایشان در کنارشان هستیم. رئیس جمهور منتخب هم گفتند انشالله از این مجموعه استفاده خواهند کرد زیرا نگاه پزشکیان، مبتنی بر ارتباط و تقویت با سایر کشورها است.

خرازی در خصوص راهبرد وزارت خارجه با بیان این‌که مقام معظم رهبری، راهبردهای سیاست خارجی را تعیین می‌کنند، اظهار داشت: دولت‌های مختلف با رویکردهای خاص خود بایدراهبردها را پیاده کنند.علاوه بر این رویکردها که از نظر اجرایی بسیار حائز اهمیت هستند چگونگی رسیدن به این اهداف راهبردی هم مهم است.

وی درخصوص نگاه پزشکیان به سیاست خارجی، گفت: نگاه رئیس‌جمهور منتخب اینگونه است که با تمام کشورها از جمله آنهایی که امروز با آنها مشکل داریم ارتباط برقرار و حتی با آنها باید گفت‌وگو و زمینه‌های توسعه روابط را ایجاد کنیم واین نگاه بطور کلی نگاه مثبتی است.

خرازی گفت: وظیفه همه است که در این راه به دولت کمک کنیم تا انشالله موفق شوند و بتواند روابط خارجی فعال همراه با احترام و توام با گفتگوهای سازنده برقرار کند و این مسئله در روابط ایران با کشورهای دیگر و مشکلات منطقه خیلی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر