صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
از سوی مرزداران سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

کشف قریب به 4 تن انواع مواد مخدر

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف سه تن و 497 کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری و هلاکت 11نفر قاچاقچی، در خردادماه امسال خبر داد.
کد خبر : 92353

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس سردار رهام بخش حبیبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرزداران مستقر در هنگ‌ها، گردان‌ها و یگان‌های مرزی از اول خرداد ماه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، کالا و سوخت را کشف کنند.


وی افزود: طی این مدت، سه تن و 497 کیلوگرم مواد مخدر از از نوع تریاک، هروئین، مرفین، کراک و حشیش طی در‌گیری‌های مسلحانه مرزداران با سوداگران مرگ کشف شد.


سردار حبیبی همچنین به هلاکت و دستگیری 11 نفر قاچاقچی و توقیف چهارده دستگاه وسیله نقلیه در این عملیات ها اشاره کرد.


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به موفقیت مرزداران استان در مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی، گفت: کشف 10 هزار و 831 لیتر سوخت قاچاق و توقیف 18 دستگاه وسیله نقلیه به همراه دستگیری 48 نفر قاچاقچی در این مدت، حاصل تلاش مرزداران سیستان و بلوچستان در راستای جلوگیری از خروج فرآورده های نفتی بوده است.


وی ادامه داد: همچنین مرزداران طی این مدت موفق شدند 452 نفر متجاوز و عابر غیر مجاز که قصد ورود به کشور ایران را داشتند در نوار مرزی دستگیر کنند، در این رابطه یک نفر قاچاقچی انسان دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.


این مقام انتظامی با اشاره به نامگذاری امسال به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و همچنین لزوم حمایت از کالاهای تولید داخل، مطرح کرد: مرزبانان در این مدت از خروج میلیاردها ریال سرمایه ملی از کشور جلوگیری کرده و مقادیر قابل توجهی کالا از قبیل 130 کیلو گرم برنج، 41 راس احشام، 361 متر پارچه و... را کشف کردند.


سردار حبیبی در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب و همه جانبه مرزنشینان استان در برقراری امنیت پایدار منطقه، گفت: مرزهای استان سیستان و بلوچستان برای تحرک قاچاقچیان و اشرار مسلح بسیار ناامن است، لذا مرزداران با عزم جهادی با هر گونه اقدام خرابکارانه به صورت جدی برخورد خواهند کرد


انتهای پیام/

برچسب ها: کشف
ارسال نظر