صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط یک شرکت دانش بنیان ارائه شد؛

تولید سیستم‌های الکتریکی و پاور الکتریک با یک دوم قیمت نمونه خارجی

یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و تولید سیستم‌های الکتریکی و پاور الکتریک برای صنایع سنگین شده است.
کد خبر : 923365

محمد رجبی مدیر فروش یک شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار آنا گفت: شرکت دانش بنیان ما در حوزه طراحی ساخت و نظارت سیستم‌های الکتریکی و پاور الکتریک فعالیت می‌کند و در بخش طراحی و ساخت واحدی جداگانه‌ دارد. همچنین توانستیم حدود ۴۰ محصول در نمایشگاه ساخت ایران ثبت و ارائه کنیم. از طرفی در ایران تنها شرکت ارائه دهنده درایو‌های موتور‌های ولتاژ متوسط هستیم. برخی از تجهیزات ما در صنایع سنگین مثل مس و فولاد استفاده می‌شود.

وی در ادامه افزود: این محصول می‌تواند با دقت یک دهم و بدون هیچ آسیبی پلیمر و بتن‌‎هایی با ضخامت سه متر خلل و فرج‌ها اندازه گیری کند. سیستم کنترل الکترو فیلتر ما بسیار مشتری پسند بوده و برای صنایع سیمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش از تحریم‌ها واردات این محصولات از دانمارک صورت می‌گرفت، اما با وجود آمدن شرایط تحریمی واردات ممنوع شد و توانستیم با مهندسی معکوس و داخلی سازی این محصول را از نظر سخت افزار و نرم افزار تأمین کنیم. خوشبختانه بسیاری از شرکت‌های سیمانی مشکلاتشان حل شده و از این محصول استفاده می‌کنند

این فعال فناور افزود: از آنجا که قطعات اولیه الکترونیکی وارداتی است طراحی، ساخت، مونتاز آن صفر تا صد در داخل کشور مهندسی می‌شود. این محصول با عملکردی مشابه نمونه خارجی و حتی پیشرفته‌تر یک دوم تا یک چهارم قیمت را داراست. همچنین پشتیبانی دائمی محصول از دیگر ویژگی‌های این تجهیزات دانش بنیان است. از سوی دیگر این تجهیزات دارای رضایت بالای ۹۸ درصد بوده یک تا ۳ سال گارانتی و ۱۰ تا ۱۵ سال خدمات پس از فروش دارد.

رجبی ادامه داد: تامین تجهیزات نفت گاز و صنایع پالایشگاهی از دیگر خدماتی است که شرکت ما ارائه می‌دهد از جمله آن تجهیزات می‌توان به دستگاه‌های کنترلی و شیرآلات پالایشگاهی و تجهیزات حرارتی اشاره کرد. تجهیزاتی که در این مجموعه تولید می‌شود محصولاتی با دوام و با استاندار‌های بین المللی هستند و نیاز به این گونه صنایع را تامین می‌کند.  از دیگر خدمات این شرکت تامین قطعات ریلی مانند چرخ‌ها و محور‌ها و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظر