صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۰ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

روابط عمومی فدراسیون فوتبال: تکلیف بازیکنان مشمول امروز مشخص می شود

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: امروز قرار است مهدی تاج و مهدی نبی جلسه‌ای را در سازمان وظیفه با ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌کنند که نتایج آن در موعد مقتضی اطلاع‌رسانی می‌شود.
کد خبر : 923349

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوی آنا، امیر مهدی علوی درمورد جلسه امروز استانداردسازی ورزشگاه‌ها، اظهار کرد:  برنامه‌ریزی ما بر این است که در روزهای چهارشنبه، شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده نیز این روند ادامه داشته باشد. چهارشنبه از ساعت ۷ صبح در خدمت اهالی رسانه برای جلسات مربوط به ورزشگاه‌های ملوان، ذوب آهن و نساجی هستیم. برنامه هفته آینده را نیز متعاقبا اعلام می‌کنیم. 


وی افزود: از اوایل تابستان مجموعه فدراسیون فوتبال با پایان لیگ و در شرایطی که مراحل نهایی جام حذفی در جریان بود، برنامه خود را به سمت توسعه و ترمیم کیفیت ورزشگاه‌ها اختصاص بدهد. هرچند این کار وظیفه فدراسیون نیست اما در دستور کار ما قرار گرفت و با همکاری رسانه‌های گروهی بیشتر جلسات پوشش داده شد.

سخنگوی فدراسیون اضافه کرد: از اهالی رسانه تشکر می کنم و فکر می‌کنم از ۲۵ مرداد که قطار فصل جدید لیگ به حرکت دربیاید، آنچه در این بخش انجام شد، دیده می‌شود. هرچند کافی نیست و باید این مسیر ادامه داشته باشد. ستاد استانداردسازی در طول لیگ هم فعال خواهد بود و داود رفعتی نیز دبیر آن است. لیگ یک هم در نوبت بعدی اولویت است.

علوی خاطرنشان کرد: درمورد بازیکنان مشمول هم باید نکته‌ای را بگویم. امروز قرار است مهدی تاج و مهدی نبی جلسه‌ای را در سازمان وظیفه با ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌کنند که نتایج آن در موعد مقتضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر