صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
طهرانچی در دیدار با پزشکیان؛

نگاه عدالت محور در دانشگاه را توسعه می‌دهیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با رئیس جمهور منتخب گفت: امیدواریم در دولت آینده بتوانیم به استقرار، نگاه عدالت‌محوری و همچنین در ارتقای سرمایه انسانی کشور کمک کنیم که دانشگاه بیش از پیش کار کند تا همراه دولت بتوانیم به افق‌های نظام برسیم.
کد خبر : 923260

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از دیدار با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب، گفت: ازآنجایی‌که دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی است و بخش جدی از کشور را در خودش جای داده و رسالت اجتماعی را در تربیت نیروی انسانی دارد، در این جلسه به مشکلات سرمایه انسانی پرداختیم و در کنار آن به این مسئله که دانشگاه‌های ایران باید وارد تیپ نوع ۳ و ۴ شوند، یعنی از مدل دانشگاه‌های آموزش و پژوهشی بیرون بیایند و وارد مدل دانشگاه‌های جامعه پرداز شوند، مطرح شد.

وی افزود: ان‌شاءالله در همین مسیر و در دولت آینده بتوانیم به استقرار، نگاه عدالت‌محوری و همچنین در ارتقای سرمایه انسانی کشور کمک کنیم تا دانشگاه هم بیش از پیش بتواند کار کند تا همراه دولت بتوانیم به افق‌های نظام برسیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره اینکه پزشکیان بحث تحول در دانشگاه را مطرح کرد، گفت: آقای پزشکیان بحث تحول در دانشگاه را مطرح کردند که باید دانشگاه‌ها در برگیرنده علم و فناوری و بحث جامعه‌پردازی را در درون خودشان مطرح کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر