صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۰ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

تیم تحقیق و توسعه سیلانه سبز چه استفاده‌ای از هوش مصنوعی می‌کنند؟

تیم تحقیق و توسعه در مجموعه سیلانه سبز به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت محصولات و بهبود کار در مجموعه است.
کد خبر : 923192

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم تحقیق و توسعه در مجموعه سیلانه سبز به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت محصولات و بهبود کار در مجموعه است. توجه به برنامه توسعه فردی برای بالا بردن عملکرد کارمندان به دلیل باور داشتن به پیشرفت مجموعه با پیشرفت هر یک از افراد، در مجموعه است. مجموعه سیلانه سبز به دنبال جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای محصولات آرایشی و مراقبتی برای انواع پوست است.

تیم تحقیق و توسعه چه نقشی در سیلانه سبز دارند؟

یکی از بخش‌های فعال مجموعه سیلانه سبز، بخش تیم تحقیق و توسعه است. در این بخش هدف به روزکردن اطلاعات علمی و تحقیق در زمینه محصولات مراقبتی در سطح جهانی است. هدف اصلی تیم تحقیق و توسعه ساخت یک زندگی سالم و شاد برای افراد مختلف جامعه است. سیلانه سبز با توجه به تحقیقات گسترده توانسته بهترین محصولات را در اختیار مصرف‌کننده قرار بدهد.

تیم تحقیق و توسعه در مجموعه سیلانه سبز به صورت مداوم بازار‌های جهانی در این حوزه را بررسی می‌کنند. این تیم به دنبال بررسی نحوه تولید محصولات برتر جهانی است تا بتواند آن‌ها را بومی‌سازی کرده و با قیمت بسیار پایین در اختیار مردم قرار دهد. با این کار افراد بیشتری می‌توانند از این محصولات استفاده کرده و نیاز نیست نمونه خارجی را خریداری کنند. بنابراین تیم تحقیق و توسعه به دنبال تحقیق در زمینه محصولات آرایشی بهداشتی و توسعه مجموعه در تولید محصولات با کیفیت است.

نقش هوش مصنوعی در تیم تحقیق و توسعه

کاربرد هوش مصنوعی به دلیل نو پا بودن در کسب و کار‌ها به یک چالش تبدیل شده است. تیم تحقیق و توسعه سیلانه سبز با استفاده از پلتفرم‌های هوش مصنوعی و دیتا‌های دریافتی از کاربران، به دنبال توسعه محصولات خود است. با توجه به اطلاعات کاربران به او پیشنهاد می‌شود که از چه محصولاتی می‌تواند استفاده کند. این اطلاعات با کمک هوش مصنوعی جمع‌آوری می‌شوند و در برخورد با مشتری و شناخت نیاز‌ها اهمیت زیادی دارند که منجر به توسعه مجموعه می‌شود.

مشاهده تغییرات روی پوست صورت بدون استفاده از محصول، با کمک هوش مصنوعی امکان‌پذیر شده که کاربران تجربه‌های بهتری از این پلتفرم دریافت خواهند کرد. در زمینه فروش و بازاریابی نیز هوش مصنوعی نقش بسیار پر رنگی دارد. تیم توسعه می‌تواند با کمک هوش مصنوعی به دنبال فروش بیشتر محصولات شرکت باشد. پخش محصول با توجه به نیاز مشتری و محبوبیت هر محصول در منطقه برنامه‌ریزی می‌شود. بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان با کمک هوش مصنوعی به دنبال تحولات عظیم در تولید محصولات و نحوه ارائه آن‌ها هستند. تیم هوش مصنوعی در کنار تیم تحقیق و توسعه با کمک هم می‌توانند آینده خیلی روشنی برای سیلانه سبز رقم بزنند.

اهمیت هوش مصنوعی در کسب و کار‌ها

دنیای امروزی بسیار پیشرفته شده و اگر یک کسب و کار به دنبال پیشرفت و شناخته شدن است باید با این تکنولوژی‌ها آشنایی داشته باشد. در آینده نه چندان دور هوش مصنوعی به یک ابزار کاربردی و استراتژیک در کسب و کار‌ها تبدیل می‌شود. طبیعتا مجموعه‌های فعال در این حوزه مانند سیلانه سبز می‌توانند بازار محصولات مختلف را به دست بگیرند و پیشرفت چشمگیری داشته باشند. بخش‌های مختلف مجموعه سیلانه سبز به ویژه تیم تحقیق و توسعه می‌توانند با کمک هوش مصنوعی نظم و سرعت کارهای خود را چندین برابر افزایش داده و ‌ایده‌های خلاقانه داشته باشند.

سخن آخر

تیم تحقیق و توسعه سیلانه سبز به دنبال گسترش تحقیقات علمی برای تولید محصولات جدید و باکیفیت همگام با سطح جهانی است. یکی از راه‌های توسعه مجموعه سیلانه سبز استفاده از هوش مصنوعی است که در بخش‌های مختلف کاربردی خواهد بود. در حال حاضر هوش مصنوعی به ابزار کاربردی تبدیل شده که سرمایه‌گذاری روی آن باعث پیشرفت کسب و کار می‌شود.

 

https://seylanehsabz.com/fa/

انتهای پیام/

ارسال نظر