صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۲ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

چرا مس رفسنجان در نقل و انتقالات فعال نیست؟

بودجه باشگاه مس رفسنجان بالاتر از بسیاری از تیم‌های لیگ برتری است اما این باشگاه در نقل و انتقالات ساکن است.
کد خبر : 923188

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه مس رفسنجان در فصل پیش روی فوتبال ایران توانست با محرم نویدکیا به توافق برسد تا او را همانند نیم فصل دوم لیگ برتر بیست و سوم سرمربی تیمش ببیند.

نویدکیا در شرایطی حاضر به ماندن در تیم مس شد که بنابر صحبت‌های حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه، مهم‌ترین خواسته وی بستن تیمی قوی بود که با توجه به بودجه باشگاه امکان آن قطعی نبود. حال که نویدکیا پذیرفته تا سرمربی مس باقی ماند اما خبری از جذب بازیکن جدید نیست و این موضوع ایجاد ابهام کرده است.

بودجه‌ای که شرکت ملی مس برای باشگاه مس رفسنجان مصوب کرده ۲۸۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است که چیزی در حدود ۲۰ درصد از آن خرج شده و بعید است در رشته‌هایی مثل والیبال یا فوتسال بانوان تیمداری نشود تا هزینه‌های آنها صرف تیم فوتبال شود.

از سویی دیگر با اعلام بودجه ۲۴۰ میلیارد تومانی باشگاه ذوب‌آهن، این موضوع مشخص شد که بودجه باشگاه مس رفسنجان بعد از باشگاه‌های تراکتور، سپاهان، استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان در رتبه هفتم است.

در این میان جدایی محمدمهدی محبی و منتظر محمد که از بازیکنان اصلی تیم بودند نگرانی‌ها را افزایش داده، ضمن اینکه احتمال پیوستن حامد لک به فولاد خوزستان وجود دارد هر چند پیشنهاد باشگاه خوزستانی ۸ میلیارد تومان بیشتر از مس است و اگر نپذیرد نمی‌تواند شاگرد یحیی گل‌محمدی شود و در چنین شرایطی باید به مس بازگردد. در مجموع تمدید قرارداد سعید واسعی خبر خوبی برای مس است، اما سکون در جذب بازیکن، شرایط مس را برای فصل بعد سخت‌تر کرده است.  

بودجه مصوب فصل قبل باشگاه مس رفسنجان ۲۱۷ میلیارد تومان بود، اما شرکت ملی مس در حدود ۳۲۰ میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کرد و ایستادن در رتبه یازدهم برای هواداران مس قابل قبول نیست. به همین خاطر انتظار می‌رود که برای فصل پیش رو هم بیش از بودجه مصوب به باشگاه پرداخت شود ولی توقع از نویدکیا و تیمش کسب رتبه‌ای به مراتب بهتر از فصل قبل است.  

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر