صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آخوندی در جلسه شورای شهر؛

شورای شهر نباید بستر مجادله‌های سیاسی باشد

محمد آخوندی در جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ شورای شهر نباید بستر و فرصتی مجادله‌های سیاسی باشد، چطور می‌توانیم پاسخگوی خون شهدا باشیم!
کد خبر : 923136

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد آخوندی در دویست و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجموعه ورزشی قائم در اختیار شهروندان قرار گرفت، اظهار کرد: دوستان ما در شهرداری وظیفه دارند که تلاش کنند پروژه‌های نیمه کاره را به نتیجه برسانند. وظیفه ما نوکری مردم است و می‌توانیم طعنه بزنیم و متلک بگوییم و وقت شریف مردم را به بیانیه خواندن اختصاص دهیم، اما شهرداری باید به کار مردم بپردازد چراکه ۳۷۹ روز وقت دارد.

وی گفت:  برای خودم متأسفم. مردم از بیرون نگاه می‌کنند و با ما تماس می‌گیرند که ما شما را انتخاب کردیم که علیه یکدیگر با هم صحبت کنید؟،  گفت: چرا رسانه‌های شهرداری علیه اعضا صحبت می‌کنند و چرا اعضای شورا علیه هم حرف می‌زنند؟ آیا ما می‌توانیم پاسخگوی خون شهدا باشیم؟

آخوندی با بیان اینکه شورا نباید فرصت مجادله‌های سیاسی باشد، تصریح کرد: انتهای این اتفاقات کجاست؟ آیا آمدیم روی همدیگر را کم کنیم یا آمده‌ایم کار کنیم؟ آیا نمی‌توانیم در جلسات هم اندیشی مسائل را برطرف کنیم؟ مردم به ما می‌گویند با رأی ما چه کار می‌کنید؟

وی در ادامه اضافه کرد: من همه برادران و خواهران در شورا و شهرداری را به همدلی و همکاری دعوت می‌کنم. ما نمی‌توانیم فردا پاسخگو باشیم. برای هر متلکی در قالب شعر و نثر و بیانیه و حتی در قالب بیانات مقام معظم رهبری باید پاسخ بدهیم. من همه را به استفاده از فرصت‌های باقی مانده دعوت می‌کنم. مشکلات ما لاینحل نیست. اگر عضوی از شورا صحبت می‌کند شما اجازه ندارید در رسانه پاسخ دهید. اگر شهرداری هم کاری می‌کند نباید چیزی بگوییم که تیتر یک شبکه اینترنشنال باشد.

آخوندی با بیان اینکه ما در حوادث روزگار باید به بزرگانی هچون مهندس چمران تأسی کنیم؛ تا کی می‌خواهیم به این وضعیت ادامه دهیم؟ افزود: در پایان دوره سه ساله باید عملکرد شهرداری و شورا را بررسی کنیم و وقتی مجادله می‌شود شهرداری فرصت پیدا می‌کند از مجادلات و شکاف استفاده و از پاسخگویی فرار کند. باید عملکرد بنده بررسی شود که تا چه اندازه در انجام وظایف و ارائه طرح و لایحه نقش داشته ام تا مردم ببینند تا چه اندازه موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر