صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۱۷ - ۳۰ تير ۱۴۰۳

انتقاد آذری‌جهرمی از «سهم‌خواهی‌ پیرمردهای پرحاشیه» سیاست

عضو شورای راهبری انتخاب کابینه دولت چهاردهم نوشت: در میانه نبرد پیرمردهای پرحاشیه سیاست برای اخذ سهم از دولت، امیدوارم رئیس جمهور منتخب توجه ویژه‌ای به برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین داشته باشند.
کد خبر : 923088

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمدجواد آذری‌جهرمی عضو شورای راهبری انتخاب کابینه دولت چهاردهم در کانال خود در فضای مجازی نوشت: به زودی خیل مشتاقان حضرت اباعبدالله علیه السلام راهی زیارت اربعین شده و این رویداد بزرگ همزمان با استقرار دولت جدید خواهد بود. در میانه نبرد پیرمرد‌های پرحاشیه سیاست برای اخذ سهم از دولت، امیدوارم رئیس جمهور منتخب توجه ویژه‌ای به برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی به این زوار عزیز داشته باشند.

به گزارش آنا، آذری جهرمی پیش از این نیز درباره مطرح‌شدن بحث سهم‌خواهی‌ها از پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب درخصوص اعضای کابینه، نوشته بود: اخباری توسط برخی چهره‌های شناخته شده رسانه‌ای درباره ترکیب شورا‌هایی مثل شورای سیاستگذاری دولت چهاردهم یا شورای انتصابات، دست به دست می‌چرخد. همه فیک است و روال شفاف و مدل علمی و بروز انتخاب وزرا توسط رئیس جمهور منتخب بزودی اعلام خواهد شد.

عده‌ای از شوق خدمت! حاضرند هر وعده‌ای به هر کسی بدهند تا مثلا وزیر شوند. عده‌ای هم طالب این وعده‌هایند و امروز روز کاسبی آنهاست؛ لذا با خبرسازی و اتصال این دو گروه به هم، این بازار مکاره فاسد شکل می‌گیرد.

بهزاد نبوی فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم اخیراً درباره این سهم‌خواهیِ اصلاح‌طلبان از پزشکیان گفته بود «به نظر می‌رسد شعار برای ایران قبل از انتخابات، به شعار «برای وزارت» تبدیل شده.   از همه اعضای کمیته‌ها عاجزانه استدعا دارم، به خاطر ایران و به خاطر دکتر پزشکیان بینوا، دست از سهم‌خواهی از این گوشت قربانی بردارند. پیشنهاد می‌کنم رئیس و همه اعضای کمیته‌ها، از داشتن پست و مقام منع شوند، تا بتوانند کمی هم به فکر ایران و آینده آن باشند.»

 

انتهای پیام/

ارسال نظر