صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۲ - ۳۰ تير ۱۴۰۳

مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۳ به همراه بهترین مدل‌های جدید و شیک مانتو برای فصل گرما

شاید به جرات میتوان گفت مانتو پرکاربردترین لباس زنانه در ایران می‌باشد. زمانی که قصد دارید تا برای انجام یک کار یا گردش با دوستانتان و یا حتی برای شرکت در یک مهمانی بیرون از خانه بروید، قطعا اولین گزینه‌ی پیش رویتان برای پوشیدن مانتو است.
کد خبر : 923025

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاید به جرات میتوان گفت مانتو پرکاربردترین لباس زنانه در ایران می باشد. زمانی که قصد دارید تا برای انجام یک کار یا گردش با دوستانتان و یا حتی برای شرکت در یک مهمانی بیرون از خانه بروید، قطعا اولین گزینه‌ی پیش رویتان برای پوشیدن مانتو است. در حقیقت مانتو را می‌توان مهم‌ترین آیتم کمد لباس خانم‌ها دانست. بنابراین انتخاب مانتوی مناسب دغدغه‌ی ذهنی اکثر خانم‌های ایرانی است و اهمیت این موضوع در فصل تابستان بیشتر نیز خواهد بود چرا که تابستان فصل گرمی است و مانتویی که برای این فصل انتخاب می‌کنید باید علاوه بر شیک و زیبا بودن، راحت و خنک هم باشد تا گرمتان نشود. اگر انتخاب و خرید مانتو تابستانی برای شما هم مهم است، با ما در ادامه‌ی این مقاله همراه باشید تا بهترین مدل‌های جدید مانتو برای تابستان و نکات مربوط به خرید آن‌ها را به شما بگوییم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

۱-بهترین و جدیدترین مدل‌های مانتوی تابستانی

۲-نکات مهم در خرید مانتوی تابستانی

۳-بهترین رنگ‌های مانتو برای تابستان

بهترین و جدیدترین مدل‌های مانتوی تابستانی

کی شاپ در خصوص اهمیت آشنایی با مدل‌های جدید مانتو این گونه می‌گوید: تولیدکنندگان مانتو امروزه انواع مدل‌های مختلف مانتو را که هر یک مناسب یک سری موقعیت‌های خاص هستند طراحی و وارد بازار کرده‌اند و شناخت این مدل‌ها و کاربردهای آن‌ها در موقعیت‌های مختلف، برای هر خانم خوش‌پوشی ضروری است.

۱-شومیز مانتویی

مانتو شومیزی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مانتوی زنانه است که در تمام فصل‌ها قابل استفاده است و فقط جنس آن برای هر فصل متفاوت خواهد بود. این مدل مانتو شباهت زیادی به پیراهن مردانه دارد و قابلیت کاربرد در استایل‌های اسپرت و نیمه رسمی را دارد. قد این مدل مانتوها می‌تواند کوتاه یا کمی بلندتر باشد و جنس آن‌ها نیز متنوع است. رنگ‌ ‌بندی متنوع و کاملی از این مدل مانتو در بازار وجود دارو و همین تنوع رنگ این مدل را به یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای تابستان تبدیل کرده است.

 شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

معرفی جدیدترین مدل مانتو 1403 + 30 مدل مانتو جدید

۲-مانتو عبایی

مانتوی عبایی از آن دسته مانتوها است که خوراک پوشیدن در روزهای گرم تابستان است! مانتوهای عبایی بلند،جلوباز و کاملا گشاد و آزاد هستند و از پارچه‌های سبک و خنک دوخته می‌شوند بنابراین یک انتخاب عالی برای فصل تابستان محسوب می‌شوند. این مدل مانتو را می‌توان با انواع شلوار‌های اسکینی،راسته و ... از جنس جین یا پارچه ست کرد و استایل‌های متنوع نیمه رسمی یا حتی رسمی را به کمک آن ساخت.

۳-مانتو گره‌ای

یکی از جدیدترین مدل‌های ترند مانتو برای تابستان امسال، مانتوهای گره‌ای هستند. این مدل مانتوها اغلب کوتاه و جلوباز هستند و در قسمت جلو دارای چند بند هستند که با گره زدن این بندها مانتو در تن فیکس می‌شود و حالتی زیبا و ظریف دخترانه به خود می‌گیرد. قسمت پایین این مدل مانتو نیز چین‌دار است و همین موضوع حالتی پرنسسی و فانتزی به آن می‌دهد.

۴-مانتو جلوبسته بلند یا کفتان

احتمالا یکی از مانتوهایی که امسال در تن خیلی از خانم‌ها خواهید دید، کفتان‌ها هستند. لباسی بلند تا روی مچ پا، جلوبسته و البته گشاد و آزاد که یک انتخاب خنک و زیبا برای تابستان است. برای دوخت این مدل مانتو از پارچه‌های سبک و خنک تابستانه استفاده می‌شود و می‌توانید آن‌ را با کتانی یا صندل بپوشید.

۵-ست مانتو جلو بسته و شلوار

این مدل مانتوهای نیز امسال بسیار محبوب شده اند و کاربردی نیز هستند. این ست شمال یک مانتو جلوبسته‌ی کوتاه و یک شلوار عموما نیم بگ یا راسته از جنس مانتو است که با یکدیگر پوشیده می‌شوند و بدین ترتیب،زحمت ست کردن از دوش شما برداشته خواهد شد.

۶-مانتو فلورال یا گل‌دار

اگر طرفدار مانتوهای طرح‌دار هستید،این مدل مخصوص شماست. برای دوخت این مدل مانتو از پارچه‌های گل‌گلی و شاد استفاده می‌شود و از آن‌جایی که تابستان فصل زنده و پر شوری است، این ندل مانتو‌ها برای استفاده در این فصل کاملا مناسبند و طرفداران خاص خود را نیز دارند.

۷-مانتو راه راه

امسال، سال توجه به لباس‌های طرح‌دار است. مخصوصا طرح راه‌راه که همیشه طرفداران زیادی نیز داشته است. برای تابستان امسال می‌توانید به سراغ مانتوهایی با راه‌راه های عمودی بروید و با استفاده از آن‌ها یک استایل اسپرت و خنک تابستانی بسازید.

 

در وب سایت next.co.uk در تعریف قسمت کت و مانتو میخونیم
Choose statement-defining outerwear with our range of women's coats & jackets. Browse stylish puffer and quilted designs that elevate your look.

نکات مهم خرید مانتو تابستانی

در خرید مانتو مناسب برای تابستان، تنها چیزی که باید به آن توجه کنید مدل آن نیست. رعایت نکرد برخی نکات دیگر می‌تواند زیباترین مانتو را نیز برای شما نامناسب کند. نکات مهمی که باید به آن‌ها توجه کنید را برشمرده‌ایم:

  • در هنگام خرید مانتو، توجه به سایز را در اولویت قرار دهید. مانتوی شما باید کاملا اندازه‌ی شما باشد.
  • با توجه به فرم بدنی و قدتان مدل مانتوی خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر قد کوتاهی دارید، مانتوی خیلی بلند می‌تواند کوتاه‌تر نشانتان دهد و اگر کمی تپل هستید، مانتوهای خیلی گشاد گی‌توانند شما را درشت‌تر نشان دهند.
  • کیفیت مانتو را به خوبی بررسی کنید. مانتوی تابستانی باید از پارچه‌های مرغوب و سبک تهیه شود‌. همچنین کیفیت دوخت آن را نیز بررسی کنید و با توجه به بودجه‌ای که دارید بهترین کیفیت را خریداری نمایید.
  • هنگام خرید مانتوی تابستانی به موقعیتی که قصد دارید از مانتویتان در آن استفاده کنید دقت کنید.

بهترین‌ رنگ‌های مانتو برای تابستان

در انتخاب رنگ مانتو موارد بسیار زیادی دخیل‌اند.

شما می‌توانید برای انتخاب رنگ به رنگ مو و پوستتان توجه کنید و رنگی را انتخاب کنید که به پوستتان بیاید.

می‌توانید با توجه به اندامتان رنگ مانتو را انتخاب کنید مثلا اگر درشت هستید به سراغ رنگ‌های تیره بروید و بالعکس.

یا می‌توانید بدون توجه به هرچیزی، فقط رنگ‌مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.

اما در این میان، برخی رنگ‌ها هستند که برای استفاده در یک فصل خاص بسیار مناسب‌اند. برای فصل تابستان می‌توانید بیشتر به سراغ رنگ‌های روشن و شاد و الهام گرفته شده از طبیعت بروید. برای مثال رنگ‌های سفید، کرم، رنگ‌های پاستلی مثل یاسی یا آبی آسمانی، رنگ سبز در تمام طیف‌ها و .... برای تابستان بسیار زیبا هستند.

علاوه بر این‌ها، طبق قوانین فیزیک، رنگ‌های تیره با جذب نور و گرمای بیشتر می‌توانند باعث ایجاد گرمای بیشتری شوند و به همین خاطر برای تابستان انتخاب رنگ‌های روشن بیشتر توصیه می‌شود.

جمع بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا مهمترین نکات خرید مانتوی تابستانی را به شما بگوییم و بهترین مدل و مناسب‌ترین رنگ‌ها برای این فصل را نیز به شما معرفی کنیم تا خوش استایل‌تر از همیشه باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر