صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۹ - ۳۰ تير ۱۴۰۳

مشکل استقلال خوزستان به دلیل کم کاری سازمان لیگ!/ خرید خارجی بوژوویچ لو رفت

استقلال خوزستان برای شروع لیگ برتر برنامه‌ریزی جالبی کرده است.
کد خبر : 923020

البرز حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اشاره به اینکه تیم استقلال خوزستان سومین روز اردوی پیش فصل خود را در شهرکرد پشت سر می‌گذراند، اظهار کرد: تست بازیکنان نخبه جوان و امید استان خوزستان و باشگاه را در سه روز برگزار کردیم. تمرینات در دو روز اول با مربیان بومی و از روز گذشته با حضور میودراگ بوژوویچ در حال انجام است. چهار بازیکن تستی به همراه بازیکنانی که قرارداد دارند و قرارداد آنها به پایان رسیده در اردو حضور دارند. تا ۱۱ مرداد در اردوی شهرکرد خواهیم بود. اردویی همراه با تمرینات بدنسازی و استقامتی که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سپس راهی تهران خواهیم شد تا اردوی پایانی را در تهران برگزار کنیم. همان جا منتظر خواهیم ماند تا ببینیم لیگ برتر در موعد مقرر که ۲۵ مرداد است برگزار خواهد شد یا اینکه با تأخیر شروع می‌شود. حداقل ۱۰ تا ۱۲ روز در تهران می‌مانیم. اگر لیگ به موقع شروع شد بسته به قرعه‌کشی تصمیم می‌گیریم. میزبان باشیم زودتر به اهواز خواهیم رفت و اگر خارج از خانه بازی داشتیم بیشتر در تهران خواهیم ماند.

سرپرست تیم استقلال خوزستان با اشاره به اینکه چشم و گوش میودراگ بوژویچ در فصل نقل و انتقالات هستند، گفت: تمامی بازیکنان با نظر سرمربی تیم جذب می‌شوند و ما فقط به وی اطلاعات صحیح و رزومه دقیق می‌دهیم تا بسته به نیاز تیم بازیکن جذب شود. الان بازار نقل و انتقالات است و منتظریم تا از تب و تاب بیفتد. تا به اینجا با دو بازیکن از لیگ دسته یک توافق کردیم و به زودی از آنها رونمایی خواهیم کرد. «بولی» مدافع میانی سنگالی که سابقه بازی در تیم ملی کشورش را دارد و منتخب بوژوویچ است جذب شده که او هم معرفی می‌شود.

حاجی پور با یادآوری این موضوع که سازمان لیگ باعث شده تا حفظ بازیکنان تیم به معضلی برای تیم تبدیل شود، عنوان کرد: نامه‌ای از سوی باشگاه استقلال خوزستان به سازمان لیگ ارسال شده مبنی بر اینکه بازیکنانی که قرارداد آنها تمام شده، باشگاه قصد تمدید قرارداد با آنها دارد و اولویت آنها برای فصل بعد استقلال خوزستان است ولی از سوی سازمان لیگ به بازیکنان نامه‌ای داده نشده و این موضوع به مشکل بزرگی برای ما تبدیل شده تا بتوانیم با بازیکنان مذکور قرارداد تمدید کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر