صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۵ - ۳۰ تير ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

کولیوند: در هلال‌احمر هیچ کار غیر مهمی نداریم

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: در جمعیت هلال‌احمر ما هیچ کار غیر مهم نداریم و همه برنامه‌ها و اهداف باید در جهت خدمت رسانی مطلوب و با کیفیت، با جدیت اجرا شده و دنبال شوند.
کد خبر : 922977

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در جمعیت هلال‌احمر ما هیچ کار غیر مهم نداریم و همه برنامه‌ها و اهداف باید در جهت خدمت رسانی مطلوب و با کیفیت، با جدیت اجرا شده و دنبال شوند.

وی اضافه کرد: ما در دوره فعلی هلال‌احمر تمام تلاش خود را به کار بستیم تا اهداف مهمی چون توسعه خانه‌های هلال را برای توانمندسازی و از بین بردن فقر در نقاط مختلف کشور محقق کنیم.

کولیوند در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه خانه‌های هلال را در راستای پاسخ به نیازهای  مرتبط مروم با خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و همچنین کمک‌های معیشتی به خانواده‌های کم برخوردار و محروم راه اندازی کرده و تعداد این قبیل مجموعه‌ها را در مناطق مختلف افزایش دادیم.

وی همچنین تصریح کرد: از آنجا که کار و شغل هلال‌احمری‌ها با نجات و کاهش آلام افراد مختلف در هم تنیده است، تمام اقدامات اعضای جمعیت هلال‌احمر و به ویژه امدادگران این جمعیت مهم هستند و امیدواریم که دولت جدید که هم ادامه مسیر افزایش و بهبود کیفیت خدمات هلال‌احمر را در دستور کار خود داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور یادآور شد: در خصوص تبدیل وضعیت پرسنل هلال‌احمر و امدادگرانی که به نوعی رابطه شغلی با هلال داشتند، گام‌های خوبی برداشته شد و مجوزهای خوبی را برای این مسئله گرفتیم و حالا که برنامه هفتم توسعه ابلاغ شده است، دست ما برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به پرسنل بازتر شده است تا خیال آن‌ها را تا حدودی راحت کنیم.

حل مشکل بیمه امدادگران هلال‌احمر!

کولیوند تاکید کرد: پیگیری رفع مشکلات بیمه امدادگران هلال‌احمر هم انجام شد و در حال حاضر همه امدادگران از خدمت بیمه برخوردار شده‌اند و بیمه آن‌ها مواردی مثل بیمه مستمری، بیمه از کار افتادگی، بیمه بازنشستگی و بیمه درمان را در بر دارد.

وی همچنین اضافه کرد: از آنجا که کار امدادگران جمعیت هلال‌احمر چه در پایگا‌ه‌ها و چه در سایر مأموریت‌های اعزام شده، کاری حساس و با احتمال بروز خطر یا سانحه برای آن‌ها همراه است، بحث بیمه امدادگران را در این دوره از فعالیت هلال‌احمر دنبال کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر