صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان انجام شد؛

موافقت با راه‌اندازی 2 سرای نوآوری جدید در دانشگاه آزاد اسلامی

راه‌اندازی 2 سرای نوآوری جدید در سی و یکمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی مورد موافقت قرار گرفت.
کد خبر : 922775

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و یکمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اعضای شورا برگزار شد و طرح‌های توجیهی چهار سرای نوآوری مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه موافقت اولیه با راه‌اندازی سرای نوآوری زیست فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام صورت گرفت و مقرر شد انجام اصلاحات در بخش هزینه‌ها و گردش مالی با اخذ تأیید از اداره کل سراهای نوآوری انجام شود.

ارزیابی طرح توجیهی سرای نوآوری فناوری‌های نوین در محصولات ارگانیک و سودمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد نیز دستور بعدی جلسه شورا بود. اعضا پس از تبادل نظر و ارزیابی های لازم با موافقت اولیه راه‌اندازی این سرای نوآوری موافقت کردند و بنا بر این شد تا اصلاحات لازم در بخش چارت سازمانی، گردش مالی بازارهای هدف و نحوه دستیابی به آن انجام شود.

طرح توجیهی احداث نیروگاه خورشیدی 4 مگاواتی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه از لحاظ فنی و توانمندی علمی و فناوری مورد تأیید قرار گرفت

همچنین بررسی طرح توجیهی احداث و بهره برداری از آزمایشگاه کلینکال دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه نیز دستور بعدی  سی و یکمین جلسه شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بود که مقرر شد بررسی این طرح توسط کمیسیون معاملات سازمان مرکزی صورت گیرد و تأییدیه‌های لازم از سوی معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی اخذ شود.

طرح توجیهی احداث نیروگاه خورشیدی 4 مگاواتی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه نیز از لحاظ فنی و توانمندی علمی و فناوری مورد تأیید قرار گرفت اما مقرر شد سرمایه گذاری و تامین مالی این موضوع از طریق کمیسیون معاملات سازمان مرکزی مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش آنا، در این جلسه طرح توجیهی احداث نیروگاه 200 کیلووات واحد سمنان نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در نهایت مقرر شد این طرح از طریق کمیسیون معاملات سازمان مرکزی مرد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر