صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۸ - ۲۸ تير ۱۴۰۳
برای بازی های داخل سالن آسیا

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان به ایران رسید

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران به منظور برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان برای شرکت در بازی‌های داخل سالن آسیا وارد تهران شد.
کد خبر : 922768

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حضور یک سرمربی زن با تجربه بین‌المللی مدت‌هاست در اولویت‌های کاری فدراسیون والیبال در بخش زنان قرار گرفته است تا با درس گرفتن ازتجربیات ناموفق گذشته همچون مایدا چیچیچ و الساندرا کمپدلی و با توجه به محدودیت‌های موجود برای انتخاب یک سرمربی زن خارجی که تجربه بین‌المللی کافی برای هدایت تیم ملی والیبال زنان کشورمان را داشته باشد.

پس از بررسی‌های مختلف و مذاکرات متعدد با گزینه‌های مختلف ولی محدود والیبال زنان دنیا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال با «لی دو هی» به توافق رسید و این مربی صبح امروز (پنج‌شنبه 28 تیر) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد تا ضمن بازدید از امکانات والیبال زنان ایران تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال زنان کشورمان برای حضور در مسابقات والیبال بازی های داخل سالن آسیا را آغاز کند.

لی شنبه 30 تیر در جلساتی جداگانه با نایب رئیس  بانوان و رئیس فدراسیون به بحث بررسی در خصوص برنامه‌های آمادگی تیم ملی زنان می پردازد و توجه و برنامه ریزی به تیم‌های رده های پایه از دیگر برنامه‌های این سرمربی در ایران است.

این مربی بین‌المللی در سال 2013 به عنوان مربی با تیم ملی والیبال کره جنوبی در رتبه سوم آسیا قرار گرفت و مدال برنز کسب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر