صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۰ - ۲۷ تير ۱۴۰۳

آخرین ترفند رژیم صهیونیستی برای آزادی اسرای خود در غزه

یک روزنامه آمریکایی فاش کرد که رژیم صهیونیستی ماه گذشته در جریان حمله خونین به اردوگاه "النصیرات" در مرکز باریکه غزه، از مأموران مخفی که لباس فلسطینی‌ها را پوشیده‌ بودند برای آزادی اسرای خود استفاده کرد.
کد خبر : 922699

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال" در گزارش خود ادعا کرده است کماندو‌های اسرائیلی با استفاده از دو کامیون سفیدرنگ – که یکی از آنها پوستر تبلیغ صابون داشت و دیگر فرش و اثاثیه منزل حمل می‌کرد – ۴ اسیر اسرائیلی را آزاد کرده‌اند. در این گزارش تصریح شده است که اسرائیلی‌ها در لباس مبدل به صورت ناشناس در افراد حماس نفوذ کرده بودند.

این عملیات، که در اوایل ژوئن گذشته انجام شد، یک نمونه از عملیات‌هایی است که یگان‌های سری رژیم صهیونیستی در میدان جنگ در غزه اجرا کرده‌اند.

یک منبع آگاه با اشاره به ترفند‌های رژیم صهیونیستی در نفوذ به اراضی اشغالی، گفته است که شما نمی‌توانید با پرچم "اسرائیل" وارد غزه شوید و دنبال اسرای اسرائیلی و فرماندهان ارشد حماس بگردید.

این در حالی است که سخنگویان ارتش و پلیس و دستگاه امنیت داخلی (شاباک) رژیم اشغالگر حاضر به اظهار نظر در این‌باره نشده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر