صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۶ - ۲۷ تير ۱۴۰۳

ادعای رژیم اشغالگر درباره شهادت برادر «السنوار» در جنایت المواصی غزه

رسانه‌های عبری ادعا کردند که ارتش رژیم اشغالگر در حال انجام تحقیقات اولیه درباره ترور یکی از برادران یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در باریکه غزه، در جریان حمله جنایتکارانه اخیر به منطقه المواصی در جنوب این باریکه غزه است.
کد خبر : 922640

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه عبری "معاریو" نوشت که رژیم اشغالگر در حال انجام تحقیقات اولیه درباره ترور یکی از اعضای خانواده "یحیی السنوار" رهبر حماس در غزه، در جریان حمله چند روز اخیر به منطقه "المواصی" در جنوب این باریکه است. محافل نظامی در تل‌آویو مدعی هستند که یکی از برادران السنوار در این کشتار جمعی جانش را از دست داده است.

به گزارش العربی الجدید، رژیم اشغالگر، شنبه گذشته دست به کشتاری خونین در منطقه المواصی زد که طی آن، بیش از ۹۰ فلسطینی شهید و دست‌کم ۳۰۰ تن دیگر زخمی شدند. این رژیم مدعی است که "محمد الضیف" فرمانده کل گردان‌های القسام- شاخه نظامی حماس- و معاونش "رافع سلامه" هدف این حمله بودند. در حالی‌که حماس قاطعانه شهادت الضیف را رد، و تأکید کرد که او در وضعیت جسمانی خوبی قرار دارد.

معاریو در گزارش خود خاطرنشان کرده که ارتش اشغالگر معتقد است الضیف در جریان این حمله در منطقه مورد هدف بود و لذا شماری از محافظانش در این حادثه به شهادت رسیده‌اند. با این حال، منابعی در ارتش اشغالگر می‌گویند که ترور الضیف قطعا تایید نشده است و ارتش در حال بررسی نتایج این حمله است.

انتهای پیام/

ارسال نظر