صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تولید نشاسته اصلاح‌شده گندم و ذرت در مقیاس صنعتی

پژوهشگران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان ایران با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا موفق به تولید نشاسته اصلاح و پایدارشده گندم و ذرت در مقیاس صنعتی شده‌اند.
کد خبر : 922637

علیرضا رضایی، کارشناس کنترل و کیفیت یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: این مجموعه بیش از ۲۰ سال است که با هدف ارتقای کیفیت مواد اولیه مورد مصرف در صنایع غذایی و محصولات نوین و همچنین غذا‌های فراسودمند در زمینه تولید انواع نشاسته‌های اصلاح شده بر پایه گندم، ذرت، سیب زمینی فعالیت می‌کند.

وی عنوان کرد: اکنون این مجموعه انواع نشاسته اصلاح شده، استبلایزرها، پریمیکس‌ها و ... را تحت استاندارد‌های بین المللی FDA، استاندارد ملی ایران و همچنین با استفاده از سیستم یکپارچه ایزو ۹۰۰۱ و ایزود ۲۲۰۰۰ و HACCP تولید می‌کند.

رضایی افزود: محصولات این شرکت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی دانش بنیان تولید و با کیفیت بسیار بالا به بازار صنایع غذایی داخلی و خارجی عرضه می‌شود و در فرآورده‌های گوشتی، سس ها، سوپ ها، غذا‌های نیمه آماده، نانو غلات و صنایع لبنی کاربرد دارند.

کارشناس کنترل و کیفیت شرکت دانش‌بنیان اظهارکرد: نشاسته‌های اصلاح شده و افزودنی‌های این شرکت دارای مزایای همانند ایجاد بافت دلخواه در محصول، افزایش طول ماندگاری، عملکرد عالی به عنوان حجم دهنده، امولسیفایر و پایدار کننده و جانشین چربی است.

وی به وجه تمایز این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی و داخلی گفت: این محصولات با فرمولاسیون منحصر به فرد، رعایت استاندارد‌های ملی و بین المللی از نظر کیفیت و قیمت و همچنین بازدهی مطلوب از مشتریان، نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی تمایز دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر