صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۵ - ۲۷ تير ۱۴۰۳

سید حسن نصرالله: رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود به سر می‌برد

دبیرکل حزب‌الله در مراسم عاشورای حسینی در بیروت بر حمایت از غزه تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی برای اولین بار در تاریخ جعلی خود در بدترین وضعیت در همه زمینه‌ها به سرمی برد و سران نظامی و سیاسی این رژیم به آن اذعان می‌کنند.
کد خبر : 922628

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دبیرکل حزب الله لبنان در آغاز سخنرانی خود به مناسبت عاشورای حسینی (ع) گفت: ما به ملت فلسطین و همه ملت‌های منطقه که در معرض تهدید و تجاوزگری رژیم صهیونیستی قرار دارند، یاری می رسانیم.

«سید حسن نصرالله» در جمع خیل عظیم عزاداران حسینی با اشاره به جنایت ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما به فلسطین، نوار غزه، کرانه باختری و ملت خود در لبنان که مورد تجاوز رژیم صهیونیستی از ۷۶ سال پیش قرار گرفتند، یاری می رسانیم و از آنها پشتیبانی می کنیم.

وی ادامه داد: آنچه مقاومت در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) انجام داد، حق کامل مقاومت است.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین از جبهه محور مقاومت بویژه جمهوری اسلامی ایران و سوریه مقاوم تقدیر و اضافه کرد: ما در لبنان جبهه پشتیبانی از نبرد طوفان الاقصی را برای یاری رساندن به ملت فلسطین گشودیم و جبهه‌های پشتیبانی یمن و عراق نیز گشوده شد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: از جمله برکات عملیات طوفان الاقصی و برکات همبستگی جبهه‌های پشتیبان با یکدیگر به خصوص در لبنان و عراق و یمن این است که تحریک‌های طائفی که آمریکا سال‌ها روی آن کار کرده است به کمترین حد خود رسیده است.
 
سید حسن نصرالله تصریح کرد: انتظار می‌رود پس از آنکه نبرد طوفان الاقصی ان شاء الله با پیروزی به پایان برسد، تحریکات فرقه‌ای و طائفی برای مصادره یکی از نتایج مبارک طوفان الاقصی، یعنی اتحاد و گردهم جمع شدن مسلمانان در مقابل خطر اسرائیل و پروژه صهیونیسم دوباره از سر گرفته شود.
 
وی با بیان اینکه ما باید در مقابل توطئه‌ها بیدار و هشیار بمانیم، گفت: «من از برادران و خواهران می‌خواهم به برخی حساب‌های کاربری مشکوک در شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند زیرا گاهی آنها اطلاعات گمراه‌کننده منتشر می‌کنند لذا باید اطلاعات را از منابع معتبر اخذ کنند.»
 
نصرالله گفت: طوفان الاقصی طولانی‌ترین و بزرگترین نبردی است که رژیم صهیونیستی در منطقه به خود دیده است و اهمیت این عملیات از آنجا ناشی می‌شود که طوفان الاقصی نبرد ملت‌ها و جنبش‌هاست، ما در نبردی مشغول جنگ هستیم که افق آن واضح و آشکار است حتی در بُعد غیبی.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای اولین بار در تاریخ جعلی خود در بدترین وضعیت در همه زمینه‌ها به سرمی برد و سران نظامی و سیاسی این رژیم به آن اذعان می کنند.

دبیرکل حزب الله به عملیات موفق جریان انصارالله در دریای سرخ اشاره و تاکید کرد که صهیونیست‌ها برای اولین بار اعلام کردند که بندر ایلات کاملاً تعطیل شده است. عملیات انصارالله هزینه کالاها در سرزمین‌های اشغالی را افزایش داده و بحران اقتصادی این رژیم را تعمیق کرده است. 

وی ابراز داشت که در حال حاضر سه کشور عربی از اشغالگری و تجاوز و تروریسم رژیم صهیونیستی رنج می‌برند که فلسطین، لبنان و سوریه هستند. 

دبیرکل حزب الله به آمارهای ارائه شده از سوی مراکز رسمی رژیم صهیونیستی در خصوص تلفات و خسارت‌های نیروهای نظامی این رژیم در نتیجه جنگ پرداخته و گفت که آمارهایی که امروز به صورت غیر رسمی منتشر می شود، تایید می کند که آمارهای واقعی تقریبا سه برابر آمارهای رسمی است. 

سید حسن نصرالله افزود: سران صهیونیست برای اولین بار از نابودی رژیم خود سخن می‌گویند.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد:‌ رژیم اسرائیل برای اولین بار اذعان کرد که دچار کمبود نظامی و فرمانده به علت کشته شدن در جبهه های نبرد است. برای اولین بار است که دشمن از کمبود تانک و ادوات نظامی در جبهه نوار غزه و جبهه نبرد شمال فلسطین اشغالی با حزب الله سخن می‌گوید.

وی خطاب به سران رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اگر تانک‌های خود را به جنوب لبنان بیاورید و قصد تجاوز نظامی داشته باشید، بدانید که دیگر چیزی به عنوان کمبود تانک نخواهید داشت زیرا اساسا تانکی برای شما باقی نخواهد ماند و همه آنها در جنوب لبنان منهدم خواهد شد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: اگر خواسته باشید به غیرنظامیان ما همچنان حمله کنید بدانید که با موشک‌های خود به شهرک‌های صهیونیست‌نشین جدید شما که تاکنون مورد حمله قرار نگرفته، حمله خواهیم کرد.

وی رسیدن به توافق در ترسیم مرزها در جبهه جنوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی را تکذیب کرده و گفت که مطالب دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که بعدها به آن خواهم پرداخت. 

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه تاکید کرد که امروز ما هم صدا با ایران، یمن و عراق اعلام می کنیم که در این جبهه ‌خواهیم ماند و با امام خامنه‌ای نایب بر حق امام خمینی (ره) تجدید بیعت می‌کنیم و راه امام موسی صدر را ادامه خواهیم داد و با شهدای خود در میدان‌های نبرد تجدید میثاق می‌کنیم. 

وی در پایان تاکید کرد: ما با تبعیت از امام حسین (ع) ظلم را بر نمی تابیم و به امام حسین و شهدا و خانواده‌های آنها اعلام می کنیم که مسیر امام حسین را رها نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر